معاونین آموزش و فرهنگی واحد علوم تحقیقات منصوب شدند/علی محمدزاده از دانشگاه آزاد رفت

 

آنا: معاونین آموزش و فرهنگی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند.

طی احکام جداگانه‌ای از سوی دکتر خسرو دانشجو، سرپرست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، سرپرستان حوزه معاونت آموزش و معاونت فرهنگی این واحد دانشگاهی منصوب شدند.

براساس احکام صادره از سوی دکتر خسرو دانشجو، یوسفعلی زیاری و عصمت سوادی به ترتیب به عنوان سرپرست معاونت آموزش و معاونت فرهنگی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی معرفی و منصوب شدند.

پیش از این علی محمدزاده، معاون فرهنگی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد بود.

15 thoughts on “یوسفعلی زیاری و عصمت سوادی معاونان جدید آموزش و فرهنگی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی”
  1. بسیار متاسفم دکتر زیاری در دانشگاه آزاد واحد سمنان در دوران تصدی معاونت آموزش اوج بی کفایتی و بی لیاقتی خود را در این دانشگاه نشان داد .
    ….

  2. علی آقا من میدونم شما از کجا داری میسوزی .ای کاش کمی ادب داشتی و همه مسائل رو با هم قاطی نمیکردی .بی ادبی ما طیف وسیعی رو فرا میگیره. ای ادب کجائی که برسی به داد این بی ادب.

  3. بی ادبی به اساتید در شان دانشگاهیان نیست ولی علی محمدزاده خیلی حیف است که از دانشگاه برود فرد بالیاقت و با تدبیری است

  4. جای بسی تاسف از این انتخاب بی پایه و اساس که از طریق پارتی و اشنا بازی اتفاق افتاده. به راستی اگر ایشون چندی قبل استاد همسر اقای دانشجو نبود الان در این پست حضور داشت؟
    کاش یک نظر سنجی از اهالی دانشگاه سمنان به عمل می امد تا چهره ی واقعی این فرد مشخص می شد.

  5. میشه راجع به جریانات بازداشت آقای معاون جدید و رسواییهای جدیدش هم خبری بدید
    پس چرا اعلام نکردید که این اقا اخیرا 3 روز بازداشت بودند

  6. با سلام.بنده هم از این انتساب ناشایست بسیار متاسفم.وبا توجه به شناختبی که از ایشان دارم فردی بسیار بی کفایت و بی سواد می باشند.وبرای این مملکت و از این دست انتسابات بسیار متاسفم.البته بنده هم خبرهایی مبنی بر دستگیری ایشان به دلیل جعل اسناد و کلاه برداری شنیده ام

  7. البته ببخشید در جمله بالا انتصاب صحیح است.

  8. با سلام به همه
    خواهش می کنم خواهش می کنم و خواهش می کنم در دانشگاه ادب را رعایت کنید چون بی داب نمی تواند در دانشگاه باشد و به دانشگاهی و عضوی از دانشگاه اظهار نظر کند بنده از نزدیک ایشان (دکتر زیاری )را می شناسم چندین سال در کنارش کار کرده ام و معتقدم بسیار مدیر لایقی هستند و خیلی هم سالم و پاک اند
    و آقای محمد زاده هم همین طور . این ها روزی می آیند و روزی هم می روند این بی ادبی های شماهاست که دانشگاه را درگیر این مسائل کرده است که به استادی مثل دکتر زیاری توهین کنید اگر واقعاً متاسفم

  9. و از مسئولین این سایت خبری خواهش می کنم این بساط را جمع کنند

  10. دوستان عزیز در رابطه با توانمندی ایشان در امر آموزشی تردیدی وجود ندارد کما اینکه دانشگاه آزاد واحد سمنان با فعالیتهای ایشان توانسته است رشته های زیادی از قبیل دکتری و کارشناسی ارشد را با کمترین جذب مدرک اخذ نماید حال باید دید آیا دانشگاه بدون حضور ایشان توان قبل را خواهد داشت؟
    در ضمن افترا زدن وتهمت جعت وکلاه برداری مساله ای کاملا شخصی و تخریبی است که هدف تخریب چهره ایشان است و ابراز تاسف دارم از ما که بجای رفاقت عداوت را ریشه افکارتان قرار می دهید.در کشوری که هیچکس در جای خود نیست اگر یک اتفاق درست بیافتد عجیب است.

  11. این روز ها با تکنولوژی رو به رشد راحت ترین کار شده تهمت زدن و قایم شدن . یک نفر که مشخصأ به صورت کاملآ خودجوش میاد و با چند اسم مختلف تهمتهایی رو مطرح میکنه که در هیچ منبعی اسنادش وجود نداره . متأسفم برای آدمهایی که از آدم بودن فقط جسمش رو دارن و بویی از آدمیت و انسانیت نبردن

  12. با سلام به همه
    من خودم دانشجوی دانشگاه آزاد سمنان بوده ام وکم و بیش از نزدیک با آقای زیاری دورا دور آشنا بوده ام اما واقعا از ایشان کفایت و درایتی ندیدم به جزء برخورد مغرورانه و بی اعتنایی به دانشجو
    باور کنید صادقانه میگم.

  13. اقا رضا سلام عرض می کنم
    کم و بیش از نزدیک نمیشه دورا دور با یکی آشنا بود.!!!! ((پیامت خودت را بخوان تا بفهمی منظورم چیه))

    یا از نزدیک آشنایی یا دورا دور:
    اگر از نزدیک آشنایی که دروغ میگی چون یک دانشجو نمی تونه با معاون آموزشی یک دانشگاه از نزدیک آشنا باشه.

    اگر دورا دور آشنایی که اشتباه می کنی اگه تونستی برو نزدیک می بینی که اشتباه می کنی.
    پس نتیجه می گیریم که اظهار نظر شما از روی صداقت نیست.

    در ضمن یادت باشه که اگر 8000 دانشجو بخوان برن خدمت معاون برای انجام کار میشه؟؟؟؟ شما باید می رفتی جای دیگه برای انجام کارت.

    کفایت و درایت برای رسیدن به پست مهمی مثل معاونت آموزشی علوم تحقیقات ، لازم و اجباری است هیچ چیز دیگه جواب نمیده.

  14. بی ادبی به اساتید در شان دانشگاهیان نیست دکتر زیاری یک مرد کامل می باشد .لطفا این سایتها را جمع کنید

  15. آخه شماها اصلا فکر کردید و این حرفها رو زدید؟به نظر شما اگه کلاه برداری و جعل سند می کرد و می رفت زندان، به نظر شما ارتقا سمت می گرفت؟اگه اینجوری باشه که از فردا تمام مسئولان همین کارو میکنن.
    خدایش یک ذره فکر کنید بعد نظر بدین تو سایت ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *