چوب تعزیرات آنقدر بالای سر واحدهای لبنی ماند تا سرانجام دفتر یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی لبنیات در تهران پلمپ شد. شرکت کاله که یکی از چند برند برتر صنعت غذای ایران است، آنقدر بر سر عدم بازگشت قیمت محصولاتش به نرخ سال گذشته ماند و کوتاه نیامد تا آنکه ترکه تعزیرات بر تن این شرکت بزرگ نشست و دفتری که محل استقرار مدیرعامل کاله است با حکم سازمان تعزیرات پلمپ شد.

خبر پلمپ دفتر این شرکت لبنی هفته گذشته  روی خروجی سایت تجارت نیوز قرار گرفت و با پیگیری خبرنگار آسمان ، خبر پلمپ دفتر شرکت کاله در تهران از سوی شاهرخ ظهیری  رئیس کمیسیون کشاورزی و صنعت غذای اتاق بازرگانی  تهران و یکی از چهره های سرشناس صنعت غذای ایران ، تایید شد. پلمپ دفتر شرکت کاله در حالی اتفاق افتاد که در زمان حضور بازرسان سازمان تعزیرات  برای اجرای حکم، مدیرعامل این شرکت در دفتر محل کار خود حضور داشت و وی را به اجبار از این دفتر خارج و آن را پلمپ کردند. شرکت کاله که طی دو دهه اخیر  محصولات متنوعی را به بازار داخل و خارج از کشور روانه کرده است، با اجرای فاز قانون هدفمندی یارانه ها و نیز فشار تحریم ها، همچون سایر واحد های تولیدی کشور در تنگنای شدیدی قرار گرفت و قیمت های دستوری دولت را برنتابید.

پلمپ دفتر کاله در تهران در حالی اتفاق افتاد که مدیرعامل این شرکت پس از این اقدام سازمان تعزیرات ، به شهرستان آمل محل کارخانه های لبنیاتی کاله رفت و آنطور که خبرها حکایت دارد، وی قصد دارد واحد های تولیدی خود را به حالت تعطیل درآورد.

گفتنی است سلیمانی در سال 89 بعنوان شخصیت سال  صنعت غذای ایران برگزیده شد و در زمره یکی از ده تولید کننده برتر ایران قرار گرفت…

One thought on “چرا تعزیرات، سلیمانی را از دفتر کاله بیرون کرد؟”
  1. تعزيرات به وظيفه ذاتي خود عمل مينمايد مردم بسيار مشكل دارند دولت بايد به فكر باشد وقوانين را تغيير دهد تعزيرات مجري قانون ميباشد ماموربه تكليف است نه نتيجه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *