توجه به مقطع ابتدایی نتیجه اش میوه شیرین در متوسطه است

 

جلسه شورای راهبردی حوزه معاونت آموزش ابتدایی باحضور دکتر ابراهیم زاده معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش آمل و یدالهی سرپرست معاونت ابتدایی   و مدیران محور، راهبران و سرگروه های آموزشی  در دبستان فرسیو  برگزارشد 


ابراهیم زاده با بیان اینکه با اشاره به بیانات بنانیگذار انقلاب اسلامی مطرح کرد :باور ما همین است باید این سخن حضرت امام نصب العین قرار بگیرد که فرمود به دبستان برسید که دانشگاه دیر است .یعنی این در حقیقت می توانست به عنوان سرفصل ‌کار همه عزیزان در نظام تعلیم و تربیت قرار گیرد.
وی ادامه داد : اگر میخواهی متوسطه اول و متوسطه دوم ما با مشکلی از لحاظ آموزشی و تربیتی و نداشته باشیم باید به آموزش ابتدایی رسید .انصافاً از همه جانبه هم جنبه معنوی و هم جنبه مادی. باید به این آموزش ابتدایی رسید .
ابراهیم زاده گفت : من قائل به این هستم و انشاالله خواهید دید نگاهمون به آموزش ابتدایی یک نگاه ویژه است . چون نگاه به آموزش ابتدایی ثمره اش را متوسطه هم می‌بیند. این نیست که مثلاً فرض بر این بگیریم که از لحاظ مادی و معنوی به آموزش ابتدایی برسیم یک کمبودی ما در متوسطه احساس بکنیم .میوه شیرین این توجه را ما در متوسطه خواهیم دید.
اگر بعضا ما می بینیم دانش آموز متوسطه حرفی برای گفتن دارد یا در متوسطه دوم ، ثمره تلاش شما عزیزان و آموزگاران و همکاران ما در بخش ابتدایی است و کسی نمی‌تواند واقعاً این را منکر شود. این بی انصافی است .
بنا براین حتما این نگاه ما و نگاه گذشته نیز بوده است وقطعا این دوره نگاه ویژه خواهد شد و این دغدغه ها را سعی می کنیم انشالله به مرور حل کنیم ما امروز آمدیم اینجا یک خدا قوت به این عزیزان بگوییم و در حقیقت این خسته نباشی که در پایان کار شما عزیزان هست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *