رئیس پلیس راه مازندران:
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۱۱، ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ از آب اسک به رودهن ممنوع بوده و و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۱۱، ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت از رودهن به سمت آب اسک بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

🔹محدودیت‌های ترافیکی به مناسب تعطیلات عید سعید فطر از ساعت ۱۲ امروز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۷ اردیبهشت در محور‌های ارتباطی مازندران اعمال می‌شود.

محور کندوان:
الف) تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های یکشنبه و سه شنبه ۱۱ و ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز‌های یکشنبه و سه شنبه ۱۱ و ۱۳ اردیبهشت از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.
ب) تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۱ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.
ج) تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *