نرگس سرومیلی رئیس کانون مربیان آموزشگاه‌های رانندگی استان مازندران و دبیر کشوری این کانون در گفتگو با هرازنیوز خواستار عدالت واصلاح وافزودن چند ماده وتبصره آیین نامه اجرایی وقانونی وحداقلهای شغلی طبق قوانین وحقوق پایه کارشد .

وی مطرح کرد: با توجه به دلسوزی های رهبر انقلاب به اقشار مختلف مردم به ویژه قشر زحمت کش جامعه از جناب آقای دکتررئیسی ریاست محترم جمهور و هیات محترم دولت برای احقاق حق و حقوق وحمایت از مربیان رانندگی درخواست مساعدت داریم.

 سرومیلی با اشاره به بند ۴مصوبه مورخ۹۹/۰۸/۰۳کمیسیون نظارت در خصوص تعیین نرخ خدمات آموزشگاه‌های رانندگی بیان کرد : طبق تبصره (۱)کانون در تعیین حق السهم می بایست ۳۹درصد شهریه برای آموزشگاه‌هاو۶۱درصد را برای مربی وخودرو لحاظ نمایند.

وی ادامه داد : منتها موسسات بی توجهی کرده واین در صورتیست که در سراسر کشور سقف سهم درصد آموزشگاه‌هاتا ۳۳میباشد.در صد آموزشگاه‌ههانهایتا۳۳ میباشد ودر استان مازندران ۴۲وبیشتر سهم آموزشگاه منظور میشود .

وی اظهار کرد : مصوبه هئیت دولت به شماره۷۰۹۴۵نسبت قانونمند نمودن ماده ۱۰این مصوبه در رابطه باکمک هزینه سوخت مخصوص خودروهای آموزشی، متاسفانه از سوی موسسین آموزشگاه‌های رانندگی نادیده گرفته شد و با بی توجهی به دستورالعملها وابلاغیه های اعلام شده حقوق مربیان راتضعیف می کنند.

 رییس کانون مربیان آموزش رانندگی استان مازندران گفت : از مبلغ یک میلیون ششصد و چهل هزارتومان شهریه ۸۴۶ هزارتومان سهم مربی است

و ۷۲ هزار تومان هم به خودرو اختصاص دارد. 

سرومیلی گفت : موسسات آموزش رانندگی هزینه سوخت را بر خلاف ابلاغیه قانون برای هزینه ثبت نام منظور می کنند که این کار خلاف قانون است .

رییس کانون مربیان آموزش رانندگی استان مازندران و دبیر کانون مربیان آموزش رانندگی ایران در پایان این گفتگو ابراز کرد:

امیدوارم سال ۱۴۰۱ سالی پر از خیر و برکت وپایان مشکلات چندین ساله مربیان آموزش رانندگی باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *