حسن مجیدی کیا در نشست خبری با اصحای رسانه ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، پیشاپیش ولادت باسعادت قائم آل محمد، حضرت مهدی (عج) را تبریک گفت و بیان داشت : از زحمات یکساله اصحاب رسانه که بدون هیچ گونه چشمداشتی رصد می کنند و با پیشنهادات و انتقادات سازنده خود در راستای توسعه همه جانبه شهر تلاش می کنند قدردانی می نمایم .

رییس شورای اسلامی شهر آمل افزود : از بدو کار این دوره از شورا سعی کردیم فقط شورای شهرداری نباشیم و در همه جا، همه حیطه ها و هرجایی که نیاز بوده، همکاری کردیم و تلاش می کنیم تا بیشتر و بهتر از این کار کنیم .

وی با بیان اینکه سامانه شفافیت خواسته کلیه اعضای شورا می باشد ادامه داد : شهرداری آمل بیشتر از ظرفیتش پرسنل جذب کرده و عملا حجم زیاد نیرو بودجه زیادی مصرف می کند و بودجه شهرداری به جای اجرای پروژه های عمرانی صرف هزینه های جاری می شود .

مجیدی کیا اذعان داشت : متاسفانه بودجه سال 1400 شهرداری محقق نشده است و به سمت اصلاح بودجه رفتیم، اگر بودجه محقق نشود کارهای عمرانی تحت تاثیر آن قرار می گیرد و در سال 1401 مطمئنا تمام تلاش مان را می کنیم تا وضعیت بهتری نسبت به سال 1400 داشته باشیم .

وی گفت : توسعه متوازن در شهر آمل صورت نگرفته و حدود 15 سال است که حریم و محدوده شهر تغییری پیدا نکرده است و در شهر به فضایی نیاز داریم برخی از صنف های خدماتی که در مرکز شهر ترافیک ایجاد می کنند را به حاشیه شهر ببریم .

رییس شورای اسلامی شهر آمل از برگزاری مناقصه و اجرای پروژه هسته مرکزی شهر در ابتدای سال آینده خبر داد و افزود : واحد تحقیق و پژوهش را در شورا فعال کردیم تا هم شهرداری را رصد کنیم و هم با انجام نظرسنجی میزان رضایت مندی مردم را مشخص کنیم و از انتقادات و پیشنهادات شهروندان استقبال می کنیم و سعی مان بر این است تا گره ای از مشکلات مردم باز کنیم . 

حسن مجیدی کیا در پاسخ به سوال خبرنگار درباره شفافیت حقوق مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر اظهر کرد: برای راه اندازی و اجرای طرح شفافیت به دنبال شرکتهایی بودیم که در این حوزه کار کردند اما متاسفانه حواشی زیادی به دنبال داشت که این حاشیه موصوع اصلی را تحت شعاع قرار داد و بر متن مسئله غالب شد .

وی با اشاره به اینکه این شرکت کارهای بسیار جالبی در شهرداری های مشهد انجام دادند تصریح کرد:ان شالله برای سال ۱۴۰۱ به دنبال راه اندازی این سامانه هستیم .

مجیدی کیا در پاسخ به سوالی درخصوص میزان حقوق شورانشینان گفت  : شورا حقوق ندارد اعضای شورا  حق الجلسه دریافت می کنند که ماهیانه  حدود ۵ و نیم میلیون است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *