هرازنیوز: پس از پیگیری های هراز نیوز  رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل از تجليل برترين‌هاي كنكور سراسري اين شهرستان در شهريور ماه خبر داد.

اكبر لطفي  در شوراي آموزش و پرورش با اشاره به اينكه حدود 50نفر در آمل رتبه كمتر از هزار در كنكور سراسري كسب كرده‌اند، اظهار داشت: امسال در آمل يك رتبه تك رقمي و چندين رتبه دو رقمي در كنكور سراسري براي شهرستان كسب شده است.

وي با بيان اينكه براي رتبه دوم كنكور سراسري يك پرايد در نظر گرفته شده، گفت: در روزهاي اخير عرفان توكلي نيز مدال نقره المپياد رياضي را به دست آورد كه اميدواريم هديه‌اي در خصور شان ايشان نيز بتوانيم تهيه كنيم.
رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل با تاكيد بر اينكه در روز 17شهريور همايش روزي به ياد ديروز در دبيرستان امام خميني(ره) برگزار مي‌شود، ابراز داشت: در اين همايش تعدادي از تحصيل‌كردگان اين دبيرستان كه بعضاً در خارج از كشور نيز سكونت دارند گردهم مي‌آيند.
وي با اشاره به اينكه اعتبار 50 ميليون توماني طرح هجرت در روزهاي اخير واريز شده، افزود: در اين طرح بسياري از مدارس فعال شده و قرار است تعداد اين مدارس نيز افزايش پيدا كند.
رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل با اشاره به اينكه درباره ثبت‌نام از دانش‌آموزان سياسي وزارت آموزش و پرورش مبني بر ممنوعيت دريافت وجه از دانش‌آموزان مورد تاكيد قرار مي‌گيرد، خاطرنشان كرد: مدارس فقط وظيفه‌ دارند هزينه كتاب و بيمه دريافت كنند.
اين مسئول با بيان اينكه تخلف مدارس در اين زمينه پيگيري مي‌شود، متذكر شد: شايد برخي مدارس پس از ايام ثبت‌نام اقدام به دريافت هزينه كنند كه اين امر نيز بايد به صورت مداوم پيگيري شود.
لطفي با اعلام اينكه تاكنون 85 مدرسه اين شهرستان تك شيفته شده، ابراز اميدواري كرد بتوان تمام مدارس را به سمت و سوي تك شيفته شدن ببريم.
وي با بيان اينكه برخي پروژه‌هاي آموزشي اين شهرستان براي استفاده در مهرماه هنوز آماده نشده است، اذعان داشت: اين پروژه‌ها قرار است تا اوايل شهريور ماه به بهره‌برداري برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *