⭕ مطالبه #شورای_تبیین_مواضع_بسیج دانشجویی_آمل از نماینده مجلس این شهرستان در خصوص حضور در لیست نمایندگان متقاضی بررسی مجدد طرح #شفافیت_آرا و تصویب آن در صحن علنی مجلس

🔹️ مجلسی که شما اکنون نماینده آن هستید و اتفاقا لقب مجلس جهادی و انقلابی را نیز یدک میکشد، با تمام خدماتی که انجام داده است، لیکن در خصوص پرونده شفافیت آرا تاکنون قدم در راهی گذاشته که نتیجه ای جز #سلب_اعتماد_مردم را در پی نخواهد داشت .

🔻متن کامل بیانیه

باسمه تعالی
جناب آقای دکتر…
نماینده محترم مردم شریف آمل در مجلس شورای اسلامی
با توجه به اینکه موضوع شفافیت آرای نمایندگان طی نامه ی برخی از نمایندگان در آستانه ورود به صحن مجلس جهت تصمیم گیری در مورد آن است لذا شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان آمل طبق وظیفه ذاتی خود نکاتی چند را محضر عالی یادآور میشود.
آنچه مسلم و بر همگان آشکار است، این است که مجلس دوازدهم برآمده از آرای مردمی بوده است که از لابیهای بی خاصیت سیاسی خسته بوده و به افراد و جریاناتی اقبال نشان دادند که شفافیت اگر نگوییم اصلیترین شعارشان، حد اقل جزو ارکان شعارهایشان بوده است.
جناب آقای دکتر…
تحلیل عملکرد کلی مجلس را به وقتی دیگر وا مینهیم، اما ذکر این نکته ضروریست که مجلسی که شما اکنون نماینده آن هستید و اتفاقا لقب مجلس جهادی و انقلابی را نیز یدک میکشد، با تمام خدماتی که انجام داده است، لیکن در خصوص پرونده شفافیت آرا تاکنون قدم در راهی گذاشته که نتیجه ای جز سلب اعتماد مردم را در پی نخواهد داشت.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان آمل، بعنوان رکن بیدار و بیدار کننده ی بسیج، فارغ از نتیجه ی تصمیمی که در صحن در مورد طرح شفافیت گرفته خواهد شد، اما، در این برهه ی خاص از شما میخواهد، از نامه ی نمایندگان مبنی بر بازگشت طرح مذکور به پروسه تصمیم گیری مجدد به شکلی رسمی اعلام حمایت کنید.
این مهم، حد اقلی از اقدامات مورد انتظار مردم انقلابی شهر هزار سنگر آمل از شماست که شان انقلابی آنان حفظ شده تا بتوانند بر سردمداری در انقلابیگری خود پایمردی کنند.
امید است شما، و به طریق اولی، مجلس شورای اسلامی با رایی قاطع و درست تصمیمی اعتمادساز گرفته و بر درستی انتخاب مردم بین گزینه ی انقلابی و گزینه هر گزینه دیگر صحه بگذارید.
به امید آن روز
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان آمل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *