رانا

شارژ کپسول گاز خودرو با 10 کیلو تریاک در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر و کشف10 کیلوگرم تریاک که درقسمت کپسول ال پی جی خودرو جاساز شده بود، خبر داد
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري هرازنیوز، سرهنگ ذات اله رضوانی در تشریح این خبرگفت: در اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک قاچاقچی موادمخدر در این شهرستان شدند.
وی افزود: عناصر تهیه و توزیع موادمخدر بوسیله یک دستگاه خودروی رانا درسطح شهر اقدام به فروش مواد مخدر می کردند ، توسط ماموران شناسایی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: ماموران پلیس موادمخدر درعملیات پیچیده اطلاعاتی و اصل غافلگیری با هماهنگی قضائی، خودروی متهم را در محور هراز توقیف کردند.
سرهنگ رضوانی اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو، 10کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که بصورت ماهرانه ای در قسمت کپسول ال پی جی خودرو جاساز شده بود، کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد، اظهار داشت: مواد مخدر ريشه اخلاق را در جامعه مي سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها و نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني آنان مي شود.
سرهنگ رضوانی در خاتمه از شهروندان خواست: برای پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی ناشی از مواد مخدر با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند

One thought on “شارژ کپسول گاز خودرو با 10 کیلو تریاک در آمل”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *