سرهنگ ذات اله رضوانی فرمانده انتظامی آمل در نشست خبری با رسانه های این شهر مطرح کرد : در حوزه امنیت نیروی انتظامی به عنوان متولیان این امر دارای متخصصان خوبی است ولی تنها این امر کافی نیست در جامعه ای اگر بخواهیم امنیت به خوبی اجرا شود باید مردم هم آگاه و هم در تامین امنیت مشارکت کنند .
رضوانی با بیان اینکه جرم موضوعی است که تبعیض نمشناسد و برای هرکس امکان دارد اتفاق بیوفتد پس باید آگاهی مردم را بالا برد گفت : ما برای ۹۸ درصد مردم ملجا و پناهگاه هستیم و برای 2 درصدی که می خواهند آرامش مردم را به هم بزنند متفاوت هستیم . 

سرهنگ رضوانی

وی گفت : مردم ما را به عنوان  نماد آرامش و امنیت میشناسند و قبول دارم از آن رفتار ایده آلی که مردم از ما انتظار دارند کمی فاصله داریم ولی تمام سعی ما رضایت و ایجاد امنیت برای مردم و جامعه است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه مردم خیلی دوست دارند از سرنوشت اراذل و اوباش باخبر شوند تا شایعات دامن زده نشود؛ مطرح کرد: تلفن من برای پاسخگویی به اصحاب رسانه  باز است و هر زمان خبرنگاری بخواهد پاسخگو هستیم ، یکی از رویکردهای ما در این یک سال کنترل بحث اراذل و اوباش بود که آمارها نشان دهنده موفقیت پلیس دریک ساله گذشته این عرصه است.

مریم اکبرپور

رضوانی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره عدم ساخت پاسگاه دشت سر آمل گفت :  در بحث سازمانی این امر یک مصوبه است و بودجه اش تا کنون تامین نشده است ولی در دستور کار هست و طبق سرفصلهای کشوری باید انجام شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص دلیل برخی تاخیرها در اعزام گشت پس از تماس شهروندان با  شماره  ۱۱۰ مطرح کرد : شهرستان هیچ دخل و تصرفی در برداشت خبر یعنی تماس با 110  ندارد و امسال تعداد ۳۵۷۰۴ مورد خبر یا تماس با  ۱۱۰ از آمل  داشتیم که بیش از ۳۴ هزار مورد منجر به  عملیات شده است. انتظامی شهرستان وظیفه دارد پس از دریافت گزارش  ظرف ۲۰دقیقه بازخورد خبر را اعلام کند خوب هنوز به نقطه مطلوب نرسیدیم.

اصغری و نتاج

فرمانده انتظامی آمل درباره  مشکل ترافیک سنگین در سطح شهرستان آمل به رسانه ها توضیح داد  : در حوزه ترافیک  پلیس یک ضلع از نهاد های پاسخگو دراین مشکل است و تصمیمات در شورای ترافیک اخذ میشود این مشکل با همکاری همه نهاد ها و دستگاه ها ی مرتبط باید حل شود . متاسفانه زیر ساخت شهر آمل پاسخگوی مشکلات ترافیکی این شهر نیست و این یکی از مشکلات مهم آمل است . پلیس در سطح شهرستان تمام تلاشش  را در این امر انجام میدهیم اما جاده پاسخگوی این حجم از خودرو نیست.
این مسوول با تجلیل از عملکرد همکارانش در انتظامی آمل گفت :  گستردگی کار پلیس در شهر آمل با بضاعت ما همخوانی ندارد ما با کمبود نیرو در این شهر مواجه هستیم.

جوان مسافر
رضوانی در پاسخ به سوالی درباره کاسبان خیابان امام خمینی از ایجاد ناامنی توسط برخی از  جوانان و نوجوانان د اظهار کرد :متاسفانه این نوجوان بعد از دوران مدرسه نیاز به برنامه ریزی از سوی خانواده هایشان دارند ولی متاسفانه رها میشوند و اینها به درون جامعه آمده و اگر من پلیس هم بیایم با اینها برخورد کنم و بگویم اینجا نباید توقف کنید موضوع قابل حل نیست اینجا مسئول تنها پلیس نیست و باید خانواده ها هم پای کار باشند .

سرهنگ رضوانی
وی با بیان اینکه پلیس مجری قانون است و نمی تواند فراتر از قانون باشد گفت : بعضی موضوعات هم دغدغه مردم است ما به این مشکلات باید توجه ویژه داشته باشیم ولی باید طبق قانون عمل کنم و باید مستندات کافی در دست داشته باشیم تا بتوانیم برخورد قانونی کنیم .

گزارش :مریم اکبرپور
عکس : فرزین عامری هرازنیوز 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *