نماز جمعه آمل مورخ 2 مهر ماه ۱۴۰۰در مصلی میر بزرگ به امامت جمعه حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی امام جمعه شهر آمل برگزار شد.

 امام جمعه آمل گفت :دلداگان حسینی ع با پای پیاده از نجف تا کربلا به عشق حضرت امام حسین ع در ایام اربعین حضوری پر شور دارند و امروزه در شرایط سخت کرونا هم در کربلا حضور دارند  و همین حضور انشاالله زمینه ساز ظهور حضرت امام زمان عج خواهد شد .

هیچ چیزی بهتر از عاقبت بخیری نیست چه بخواهیم و چه نخواهیم باید از این دنیای فانی برویم پس از خدا بخواهیم که عاقبت بخیر بشویم.

در آستانه بازگشایی مدارس هستیم تشکر می کنم از فرهنگیان که انصافا برای تعلیم و تربیت فرزندانمان تلاش زیادی می کشند و این خود یک عمل صالح است.

 از جناب دکتر سعدی پور مدیر کل آموزش و پرورش مازندران که از دوستان خیلی خوب ما هم هستند تشکر می کنم که در نماز جمعه آمل تشریف دارند و از جناب دکتر مرزبند رییس محترم اداره آموزش و پرورش و معاونین و همکارانشان تشکر دارم . فعالیتهای قرآنی اداره آموزش و پرورش مازندران در کشور نمونه هست و حافظان قرآن خوبی را تربیت کرده است که حداقل ۱۵ جز قرآن کریم را حفط هستند.

گاهی که در تهران جلسات داریم با بیان رتبه های برتر قرآنی همین آموزش و پرورش آمل افتخار می کنم و قدرت مانور ما بسیار زیاد می شود و حقیقتا افتخار می کنیم از برنامه های قرآنی آموزش و پرورش مان.

 وقتی تاریخچه ۸ سال دفاع مقدس را نگاه می کنیم خیلی افتخار می کنیم به این همه رشادت ها . فقط صدام نبود که با ما جنگ داشت بلکه تمام ابرقدرت های جهان پشت سر صدام بودند و با ما جنگ داشتند.

در ۰ ۵ سال اخیر ، کشور بحرین که جز خاک کشورمان بود از خاک کشورمان جدا شد و اما در جنگ تحمیلی حتی یک وجب از خاک ما به دست دشمنان نیفتاد و این به بر کت  فرماندهی کل قوا و همت ِغیور مردان ما و وحدت مردم عزیز بوده  است .

گرانی و گرفتاری مردم را اذیت می کند این وظیفه دولتمردان است که باید این وضعیت را بررسی و پیگیری بکنند .

گرانی را مهار بکنیم   ، بله  می شود  باید پای عمل در میان باشد و نه حرف.

مرکز جراحی قلب در بیمارستان امام خمینی ره راه اندازی شد.

هم نماینده و هم فرماندار و هم شبکه بهداشت و هم خیرین و همه و همه تلاش کردند و ۵۲ میلیارد تومان هزینه شده است تا این مرکز راه اندازی بشود.

گزارش و عکس : حسن جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *