فتا

شناسایی و مسدود سازی 23 صفحه از عوامل ترویج شرارت و خشونت در آمل
رئیس پلیس فتا استان مازندران از شناسایی و مسدود سازی عوامل ترویج شرارت و خشونت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی استان مازندران توسط کارآگاهان پلیس فتا آمل خبرداد.

سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا استان مازندران در گفتگو با هرازنیوز در تشریح این خبر اعلام کرد: کارشناسان این پلیس در پی رصد فضای مجازی، با 23 صفحه در شبکه اجتماعی اینستاگرام روبرو شدند که گرداننده آن در شهرستان آمل اقدام به انتشار تصاویر سلاح‌های گرم و سرد غیرمجاز ، قدرت نمايي و ناامن جلوه دادن فضاي مجازي ، اقدام به تبليغ فروش مشروبات الکلی وسلاح می کردند.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: با توجه به اهمیت موضوع و برخورد با برهم زنندگان آسایش و امنیت شهروندان موضوع سریعا در دستور کار پلیس فتا آمل قرار گرفت.
رئیس پلیس فتا مازندران ادامه داد : متهمان در مواجهه با ادله جمع آوری شده به بزه انتسابی اقرار کردند و علت انتشار این تصاویر را در راستای جذب مخاطب و بالابردن تعداد دنبال کننده‌ها و فریب جوانان به قصد اخاذی اعلام نمودند.

این مقام انتظامی اشاره کرد: متهمان بعد از مسدود سازی صفحات خشنونت آمیز در فضای مجازی با تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ خورشاد به مروجان خشونت در فضای مجازی هشدار داد: تمامی اراذل و اوباش در فضای تحت کنترل پلیس هستند و کسانی که اقدام به بازنشر تصاویر خشن و مجرمانه در فضای مجازی می کنند، پس از شناسایی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی معرفی خواهند شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویدادهای سایبری را از این سایت دریافت کنند وشماره تماس 096380 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *