جلسه اعضای شورا با شورای ائتلاف انقلاب اسلامی شهرستان آمل
جلسه اعضای شورا با شورای ائتلاف انقلاب اسلامی شهرستان آمل در سالن اجتماعات شورا برگزار شد .
به گزارش  هرازنیوز، حسن مجیدی کیا در این نشست گفت : از زحمات مجاهدان انقلاب اسلامی که در مباحث فرهنگی، اجتماعی و سیاسی آمل، سال های سال زحمت می کشند صمیمانه قدردانی می کنم .
رییس شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه حجم کار در شورا و شهرداری بسیار زیاد است و انرژی مضاعفی را می طلبد تا به شهر و شهروندان خدمت کنیم افزود : امیدوارم در پایان این دوره از شورا که با اعتماد مردم بار سنگین مسئولیت بر دوش ما نهاده شده است بتوانیم با همت و تلاش همکارانم در شورا و شهرداری موجبات رضایت شهروندان که همانا رضایت خداوند متعال را به همراه دارد فراهم نمائیم .
وی اذعان داشت : بحث حرکت در مسیر انقلاب و کارهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مربوط به قبل از انتخابات نیست و بعد از انتخابات هم باید درگیر مسائل انقلاب باشیم و از مشاوره، انتقاد و راهکار شما در راه خدمت رسانی به مردم عزیز آمل استقبال می کنیم .
مجیدی کیا با بیان اینکه در بحث منابع انسانی با چالش های زیادی روبرو هستیم و بیش از ظرفیت جذب نیرو در شهرداری صورت گرفته است تصریح کرد : در بحث ممیزی املاک، چالش های اجتماعی در نقاط آسیب پذیر، مباحث ورزشی و … کارهای زیادی روی زمین مانده است و امیدوارم بتوانیم تصمیمات خوبی برای شهرمان اتخاذ نمائیم تا شرمنده شهدا و امام شهدا نشویم .
ثریا کمالی منشی اول شورای اسلامی شهر آمل نیز در این جلسه بیان داشت : انشاءا… این جلسه آغازگر اهداف بلند تشکل انقلابی باشد و امیدوارم همه ما بتوانیم برای حال و هوای شهر و شهروندان عزیز بهبود باشیم .
عضو هیئت رییسه شورا افزود : یکی از کارهایی که در دستور کار ماست دعوت از گروه های جهادی است و گروه های جهادی که در شهر فعال هستند و می شناسید را به ما معرفی نمائید .
وی با بیان اینکه سعی خواهیم کرد تا از ظرفیت نخبگان شهر استفاده کنیم گفت : تجمیع نیروهایی که بصورت خودجوش کار می کنند نیز در دستور کار است چرا که با ساماندهی مناسب می توان خیلی از مشکلات را حل کرد، همان طوری که با فرمایشات رهبر معظم انقلاب در اجرای پویش مواسات و کمک مومنانه توانستند بسیاری از مشکلات را در ایام کرونایی حل نمایند با برنامه های کارشناسی و حساب شده در راستای منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی می توان خدمات بسیاری ارائه داد و انشاءا… که بتوانیم از این آزمون سربلند بیرون آییم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *