جلوگیری از ورود 26 هزار خودرو به مازندران در طرح ممنوعیت تردد کرونایی
فرمانده انتظامی استان مازندران از بازگرداندن قریب به 26 هزار خودرو در طرح ممنوعیت تردد کرونایی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .
به گزارش  پایگاه خبری هرازنیوز ،  سردار “مرتضی میرزایی” با اعلام این خبر، بیان داشت: طرح ممنوعیت تردد کرونایی که از 24 مردادماه تا 6 شهریورماه در سطح محورهای مواصلاتی استان اجرایی شد .
وی تصریح کرد: در این طرح از ورود بیش از 25 هزار و 913 خودرو به استان مازندران جلوگیری شد و بیش از 21 هزار و 259 خودرو که اقدام به نقص قوانین ومقررات کرده اعمال قانون شدند.
فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: با اجرای این طرح میزان تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان از 24 مردادماه تاکنون 42 درصد کاهش داشته است .
سردار میرزایی با اشاره به پایان طرح ممنوعیت تردد از استمرار طرح محدودیت تردد کرونایی برای ورود خودروها به شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی تا اطلاع ثانوی خبر داد و افزود: ورود خودروهایی با پلاک غیر بومی به شهرهای با وضعیت قرمز یک میلیون تومان و به شهرهای با وضعیت نارنجی 500 هزار تومان جریمه خواهند شد .
فرمانده انتظامی استان مازندران ضمن قدردانی از شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه در همکاری با پلیس برای اجرای موفقیت آمیز طرح ممنوعیت تردد کرونایی به شهروندان توصیه کرد: برای ریشه کنی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا حدالامکان در خانه بمانند و از تردد های غیر ضروری و مهمانی ها و تجمعات جدا خودداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *