به گزارش پایگاه خبری هراز نیوز :

نماز عبادی و سیاسی جمعه شهر آمل به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید جلیل مرتضوی امام جمعه این شهر در مصلی میر بزرگ برگزار شد.

گزیده هایی از خطبه های نماز جمعه :

تنفر از گناه و فسق و فجور هدیه ای است از طرف رسول خدا بر ما .

قدردان نعمت های خداوند باشیم و بیزاری از گناه و فسق و فجور  را باید در سر لوحه زندگی خودمان قرار بدهیم .

در دیدار رییس جمهور منتخب با حضرت علامه جوادی آملی صحبت های خوبی  شده است که نگاه ویژه به مشکلات و معیشت مردم و توکل بر خدا و تن ندادن به ذلت از محورهای مهم این دیدار دو شخصیت بزرگوار بوده است.

۲۶ تیر ماه سالروز تاسیس شورای محترم نگهبان است که حضرت امام راحل ما ره آن را بنیان نهادند و شورای نگهبان اگر به  وظیفه خودشان خوب عمل بکنند دلسوزان به نظام مقدس اسلامی ایران خوشحال می شوند و به شورای نگهبان هم می شود نقد کرد البته باید نقد ها منصفانه باشد .

. بعصی وقتها صحبت هایی می کنیم که دل مردم را خالی می کنیم این دینداری نیست و دینداری یعنی عمل کردن به دستورات خداوند متعال است.

تازه دوران رسیده ها رزمندگان و زحمت کشان این نظام را مورد سرزنش قرار میدهند کجا بوده اید آن زمان که  اینها در جنگ و مبارزه و حفظ و تثبیت این نظام اسلامی بوده اند ؟

حال افراد را بنگرید و تصمیم بگیرید . شورای نگهبان چیزهایی را می بیند که ما نمی بینیم و باید در همه حال خدا را در نظر داشته باشیم.

نظام ما دارای رهبری عظیم است و زی طلبگی و ساده زیستی او بر همگان مشهود است و فرزندان خوبی را تربیت کرده و تحویل جامعه داده است و با اینکه می تواند دارای مال و منال فراوان باشد ابدا به بیت المال نگاهی ندارد و این هنر رهبر بزرگوار است.

دینداری یعنی تمایل نداشتن به امیال دنیوی و بیت المال و توجه داشتن به خدوند متعال در همه امورات زندگی اجتماعی و فردی .

گزارش و عکس : حسن جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *