به گزارش پایگاه خبری هراز نیوز : جلسه هماهنگی برنامه های مصوب ویژه ستاد گرامیداشت دهه کرامت دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان آمل با حضور اعضا این ستاد ، ارکان و دیگر مسئولین کانون ها و با سخنرانی مسئول ستاد حاج احمد کوهستانی و جانشین ستاد ابراهیمی در ساختمان مجتمع فرهنگی بصیرت امامزاده ابراهیم (ع) آمل همراه با اعلام برنامه های ویژه ایام معنوی دهه کرامت و همچنین آموزش سامانه مسئولان کانون های عمومی و موضوعی برگزار شد.

لازم به یاد آوری است : محسن هندویی جانشین دبیر دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی و معاونت خادمیاری شهرستان آمل در رابطه با عدم دخالت دست اندرکاران کانون خدمت رضوی در انتخابات پیش رو مطالبی را بیان داشت.

چکیده هایی از مباحت مطرح شده در جلسه :

الف : حضور خادمیاران با علامت و نشان خادمی در ستادهای انتخاباتی ممنوع است.

ب : مسئولین برجسته : دبیر ، معاونین و ارکان دفتر مرکزی و مسئولین کانون های عمومی و تخصصی اجازه حضور در ستادهای انتخاباتی را ندارند و در صورت حضور باید به خادمیاری مراجعه و از مسئولیت خود استعفا بدهند.

ج : خادمیاران اجازه استفاده از نام خادمیاری برای معرفی نامزدهای انتخاباتی مد نظر خود تبلیغ از هر گروهی و یا حزبی را ندارند.

د : حضور پرشور و گسترده عموم مردم و به ویژه خادمیاران عزیز و خانواده هایشان در پای صندوق های رای مورد انتظار اکید می باشد. و از آحاد ملت شریف ایران اسلامی در مشارکت حداکثری در روز انتخابات 1400 دعوت به عمل می آید.

گزارش و عکس : حسن جوان

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *