مهدی حسن نژاد عمرانی، از آغاز عملیات اجرایی دو رمپ در راستای تحقق پروژه پیاده راه سازی هسته مرکزی شهر و تغییر مسیر حرکتی، درحد فاصل میدان شهدای مدافع حرم و بلوار شهید بهشتی خبر داد.         
به گزارش هرازنیوز از اداره روابط عمومی شهرداری آمل، حسن نژاد عمرانی با اعلام این خبر افزود: پس از مطالعات همکاران و کارشناسان امر در اداره طراحی و نظارت شهرداری، پروژه پیاده راه سازی هسته مرکزی شهر شروع به کار کرد که در همین  راستا برای تغییر مسیرحرکتی ، نیاز به اصلاح و احداث دو رمپ در محدوده شهید بهشتی و میدان شهدای مدافع حرم بود که در ورودی بلوارشهید بهشتی رمپ موجود اصلاح می شود تا با قوس ملایم و عرض مناسب تخلیه ترافیک از جنوب به شمال به صورت یک طرفه انجام گیرد.
وی ادامه داد؛ در اصلاح نهایی رمپ مذکور یک پیاده رو به عرض حدود 4 متر با حفظ فضای سبز و درختان موجود به عرض سواره رو اضافه می شود که درکنار همین مسیر در راستای رودخانه مسیر دوچرخه سواری به عرض 3 متر نیز در آینده پیش بینی و اجرایی خواهد شد.
معاون فنی و شهرسازی شهرداری آمل، با اشاره به اینکه شهرداری آمل در شرایط کرونایی و اقتصادی ویژه با کمک همکاران و شهروندان در حال انجام پروژه های بزرگی است، اضافه کرد؛ در مسیر بلوار شهید بهشتی به میدان شهدای مدافع حرم (مسیر شمال به جنوب) رمپ دیگری نیز در راستای پیاده راه سازی هسته مرکزی شهر احداث خواهد شد تا مسیر شمال به جنوب به صورت یک طرفه تسهیل شود و دو پل دوازده چشمه و پل معلق که از آثار کهن و تاریخی شهرآمل است از تردد وسایط نقلیه خارج شوند.
حسن نژاد تصریح کرد؛ رمپ های فوق در تغییر مسیر حرکتی و باز شدن گره های ترافیکی موجود در میدان شهدای مدافع حرم و حرکت های یکطرفه از شمال به جنوب و بلعکس و نیز حرکت های شرق به غرب در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *