((بسم الله القاصم الجبارین))
پس از قرن ها تئوری جدایی دین از سیاست و حاکمیت تفکر لیبرالی بر ابعاد مختلف زندگی انسان،انقلابی براساس تفکر دینی و نفی سلطه در جهان بشریت شکل گرفت و فرضیه جدایی دین از سیاست را به مبارزه طلبید و حکومت اسلامی را براساس موازین وآموزه‌های دینی به منصه ظهور و عمل رساند.
در 12 فروردین مردم ایران نشان دادند جمهوری اسلامی شکل نوینی از نظامهای حکومتی است که تلاش می کند با الهام از قوانین و تعالیم نجات بخش اسلام الگوی زندگی جدیدی درعرصه اجتماعی و سیاسی بشر امروزی ارائه دهد تا بر اساس آن نیازهای مادی و معنوی انسان توامان فراهم شود. 
این روز مقدس، این یوم الله پر برکت سرآغاز حیات واقعی اسلام در عصر دنیامداران و دنیا پرستان است که از معنویت و روحانیت گسسته و سعادت خود را در پیروی از امیال  و آرزوهای حیوانی خود می دانند.
در این روز پر برکت نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را پس از گذشت قرن های زیاد دیگرباره نه تنها در ایران اسلامی بلکه در سراسر جهان متجلی ساخت. در این روز مقدس حکومتی شکل گرفت که شعار اصلی آن استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود.
امت ولایتمدار و زمان شناس ایران اسلامی ، خاصه مردم شریف و بزرگوار شهرستان آمل ، در انتخابات پیش رو با الهام از فرامین امام راحل عظیم الشان و رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای مدظله العالی با الگو پذیری از روز دوازدهم فروردین سال ۵۸ ضمن حضور با بصیرت حداکثری و انتخاب اصلح ریاست جمهور با معیارهای تعریف شده مقام عظمای ولایت و مدیریت شهری (شورای اسلامی شهر) متعهد ، آگاه و انقلابی ،برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد افزود. شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان آمل ضمن تبریک این روز مقدس، با هشدار به کسانی که در صدد تضعیف جایگاه هیئت نظارت می باشند حمایت قاطعانه خود را از هیئت نظارت شهرستان آمل اعلان نموده و انشاالله در آینده نزدیک براساس شاخصه های انقلابی و در راستای شکل گیری گام سوم انقلاب در سطح مدیریت شهرستان آمل با هماهنگی نیروهای همسو با جریان انقلاب کاندیداهای مورد نظر را معرفی خواهد نمود .والعاقبه للمتقین*
*شورای ائتلاف نیرو های انقلاب شهرستان آمل*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *