جلسه مدیریت بحران شهرستان آمل

صبح روز چهارشنبه جلسه مدیریت بحران با ریاست صدیقه حق شناس معاونت فنی و عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان آمل و حضور شهرداران، بخش داران و مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

پیش بینی وضعیت بحرانی هواشناسی در مازندران

صدیقه حق شناس با اعلام اینکه هواشناسی کشور از وزش طوفان با شدت بیش از ۷۰ الی ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت خبر داده است تصریح کرد: همه شهرداریها و بخشداریها جهت جلوگیری از وقوع حوادث ناشی از وزش این طوفان آمادگی لازم را داشته باشند.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه قطعا با وزش باد با این شدت در بخش لاریجان هراز آسیب های زیادی را شاهد خواهیم بود افزود: انتظار می رود شهردار رینه و گزنک با همکاری بخشدار لاریجان هماهنگی های لازم را جهت یاری رسانی به ساکنین روستاهای ییلاقی این بخش داشته باشند.
معاون فرماندار ویژه شهرستان آمل با اشاره به افزایش غیر پیش بینی هوا در این فصل از سال بیان داشت: با توجه به گرمای ۱۵ درجه ای  هوا احتمال آتش سوزی جنگل ها و مراتع شدت خواهد یافت.
حق شناس همچنین تاکید کرد:هشدار و اطلاع رسانی به مسافران را دراولویت های کاری بگذارید تا از چادر زدن در مسیر رودخانه ها و جنگلها وکوهها اکیدا جلوگیری شود.
حق شناس با بیان اینکه اداره جهاد کشاورزی موظف است به کشاورزان و باغداران هشدارهای لازم را جهت حفظ مزارع خزانه برنج و نباتات خود انجام دهد ادامه داد: راهداری حدالمقدور با امکانات خود برای یاری رساندن به مسافران آمادگی لازم را داشته باشد.

? هشدار به مسافران
محور هراز ریزش کوه و طغیان رودخانه ها پیش بیش بینی می شود
از زدن چادر در مسیر رودخانه ها و کوهها و جنگلها جدا خودداری شود

?امشب وزش باد تا 120 کیلومتر

? هشدار به کشاورزان و باغداران :
در حفظ خزانه های برنج و باغات تلاش شود.
هشدارها را جدی بگیرید امکانات پشتیبانی را در منازل مهیا کنید.
? امکان مسدود شدن جاده هراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *