مهرداد ذکریاپور رییس اتحادیه آرایشگران ( مردانه ) آمل به همراه اعضاء کمسیون این اتحادیه روز چهارشنبه 6 اسفند 1399 و به منظور ارایه گزارش فعالیتها و خدمات انجام شده در ایام کرونا با دکتر علیرضا شریعت معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان دیدار کرد .

در این دیدار ، مهرداد ذکریاپور با تشکر از فرماندار ویژه این شهرستان در جهت توجه ویژه به صنف آرایشگران ( مرد ) گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این اتحادیه مانند : اصلاح سر پرسنل و کادر درمانی  ( مرد ) در بیمارستان ها ، اهداء نذر خون به نیازمندان و بیماران ، تهیه و توزیع بسته های معیشتی به خانواده های نیازمند و … توسط مجموعه تحت امر از ابتدای شیوع این بیماری تا بحال را بیان داشت.

                رییس اتحادیه آرایشگران ( مردانه ) آمل در ادامه سخنانش افزود : حقیقتا” اعضاء این اتحادیه از زمان شیوع ویروس کرونا و به جهت حفظ سلامتی همشهریان و هموطنان عزیز و رعایت پروتکلهای بهداشتی و از طرفی نیز با توجه به ابلاغ ستاد کرونا شهرستان مبنی بر تعطیل شدن آرایشگاه های مردانه به لحاظ اینکه از مشاغل پر خطر محسوب می شده است دستورات ستاد کرونا را به طور جدی رعایت کرده اند و علیرغم اینکه متحمل زیان های مالی شده اند اما تابع مقررات بوده اند و برای حفظ سلامتی همنوعان خود همکاری بسیار خوبی را با این اتحادیه داشته اند .

رییس اتحادیه آرایشگران ( مردانه ) آمل در پایان سخنانش از فرماندار ویژه این شهرستان درخواست کرده است تا نسبت به رفع مشکلات بیمه تامین اجتماعی ، ارایه تسهیلات بانکی و … مساعدت و عنایت ویژه را با قشر زحمتکش آرایشگران داشته باشد..

همچنین ، دکتر علیرضا شریعت در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه  اتحادیه آرایشگران ( مردانه ) شهرستان آمل در سخنان کوتاهی گفت : عزیزان آرایشگر ( مرد ) گمنام هستند و این رسانه ها هستند که باید زحمات این عزیزان را در جامعه انعکاس بدهند و از طرفی هم اتحادیه هم باید فعالیتهای خود را در جامعه اطلاع رسانی بکند تا مردم و عموم جامعه در جریان چگونگی فعالیتهای قشر آسیب پذیر آرایشگران قرار بگیرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل در پایان تصریح کرد : همانطور که شما عزیزان به خاطر رعایت کردن پروتکل های بهداشتی دستورات ستاد کرونا را از زمان شیوع ویروس کرونا رعایت کرده اند الان هم انتظار این است که همچنان مقررات بهداشتی ستاد کرونا را رعایت بکنند و در حفظ سلامتی هموطنان دقت و حساسیت لازم را داشته باشند.

گفتنی است : دکتر شریعت در خصوص پیگیری مشکلات بیمه تامین اجتماعی آرایشگران ، پرداخت تسهیلات بانکی با همکاری مدیران بانکهای عامل شهرستان و باز بودن صنوف آرایشگران در ایام باقیمانده از سال و البته با رعایت دقیق نکات بهداشتی  قول مساعد داده است.

لازم به یاد آوری است در این دیدار مهندس ولایی معاون  برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان آمل نیز حضور داشته است.

گزارش و عکس : حسن جوان                     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *