مدیریت کرونا

مدیریت کرونا در مازندران
به گزارش هرازنیوز، این روز ها برای مردم همه نقاط کشور از جمله مازندرانی ها سوال شده است ، چرا وضعیت مازندران از ابتدا شیوع ویروس کرونا قرمز بوده و تا کنون تغییر نکرده است ولی در سایر نقاط کشور این وضعیت تغییر کرده است .
?️مسوولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران همراه با مسوولان تهران نشین با تلاشی یکجانبه در این مدت مدام گفته اند که نتیجه قرمز بودن وضعیت مازندران دلیل رفتار و سبک زندگی خود مردم مازندران است.
?️اما هرچه ما مردم مازندران و رسانه های این خطه بر سر و سینه کوفتیم که ای داد جلو مسافران را بگیرید و نگذارید کرونا به مازندران وارد شود، نه دولت عین خیالش بود ونه کسی دلش برای مازندران سوخت.
?️حتی زمانیکه جمعی از جوانان غیور آمل خواستند تا مسافران جاده هراز را از سفرشان منصرف کنندو به تهران برگردانند پلیس با آنها مقابله کرد.
?️حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت و درمان نیز در سفرش به آمل چون حکیمی دانا مردم این شهر را مورد نوازش سخنانی بحث برانگیز قرار داد و اینگونه نطق کرد که مشکل آمل را آملی ها باید حل کنند.
?️سخنرانی حماسی حاجی پور نماینده آمل در صحن مجلس برای کمبود امکانات و دستگاه اکسیژن ساز اگر تحسین آملی ها را برانگیخت اما این ادعا از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تکذیب شد و مسوولان امر بعد از آن نیز تکذیب کردند و تکذیب !
?️اما دومین دستور پر کاربرد ستاد مقابله با کرونا در استان مازندران که خیلی در بین مسوولان طرفدار داشت این بود پلمپ کنید!
?️هرچه بازاریان بیچاره دادزدند لااقل جاده را ببندید، بانک را ببندید، امیدمان را نا امید نکنید همه حکمرانان ستاد مقابله با کرونا یکصدا گفتند که شما نمی فهمید مشکل از اجتماعات شما است همه جا را ببندید و اگر باز کردند پلمپ کنید. الا جلو آمدن بچه های پایتخت را !
?️گاهی گفتند ویلاها و هتل ها را پلمپ می کنیم و گاهی هم گفتند یک چندمش باز باشد تا ناراحتی پیش نیاید !
?️حالا سوال مهمی برای ما بی جواب مانده که با این همه پلمپ کردن ها، چرا وضعیت مازندران از حالت قرمز خارج نشد؟ آیا کرونا انگلیسی یا ویروس جهش یافته ای همراه مسافران وارد مازندران شده؟
?مسوولان مازندران ورود کرونا انگلیسی را تکذیب کردند اما نمی توان اینبار از تقاضای وزیر بهداشت برای جلوگیری از حضور مسافران در مازندران چشم پوشی کرد !
?اکنون مازندران مانده است با لیستی از تکذیب های مسوولان و صاحبان مشاغل که کرکره را پایین کشیده اند و دیگر رمقی برای ایستادن برایشان نمانده و کسی نیست که دستشان را بگیرد.

#کرونا #آمل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *