*بسم الله الرحمن الرحیم*
*وشاورهم فی الامر*
با سلام و عرض تسلیت به مناسبت ایام وفات شهادت گونه دخت *موسی بن جعفر* خواهر حضرت *علی بن موسی الرضا* حضرت *فاطمه معصومه* علیهم السلام خدمت حضرت *بقیة الله الاعظم ارحناه فدا*
با خبر شدیم دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران در اقدامی بهت برانگیز و غیرقابل پیش بینی جناب آقای *دکتر فرامرز اکبری* مدیری خدوم و پزشکی جهادی که در عرصه خدمت صادقانه به امت شهید پرور شهرستان آمل از هیچ اقدامی فروگذار نکرده را برکنار کردند. این اقدام موجبات نگرانی و در عین حال دلگیری مردم و بسیاری از مسئولین و دلسوزان شهرستان و همچنین *فعالان شبکه یاران انقلاب شهرستان* را فراهم آورده به نحوی که با تماس های مکرر همه به دنبال دلیل این اقدام بدون توجیه عاملان این اقدام هستند.
براستی در شرایطی که شهرستان آمل به وجود شرایط کرونایی که به یکی از اصلی ترین مراکز درمان این بیماران در استان مبدل گشته و سیل عجیب و غریب مسافران هم مزید برعلت شده و پرسنل خدوم شبکه بهداشت و درمان از پزشکان و پرستاران گرفته تا نیروهای خدماتی و جهادگران طلبه و بسیجی به میدان آمدند و چندین شهید سلامت دراین راه تقدیم کردند و به اذعان بسیاری از مسئولين و دلسوزان شبکه بهداشت شهرستان تحت رهبری ايثارگرانه ی *دکتر اکبری* که خود از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و منتسب به خانواده شهدا هستند ، مدیریت بسیار عالی را از خود بروز دادند، این برکناری چه توجیهی می تواند داشته باشد . آیا این اقدام مزد تلاشهای ايثارگرانه و مدیریت بسیار خوب ایشان و تیم بهداشت و درمان شهرستان است. بسیاری از همکاران *دکتر اکبری* برایشان این عمل دانشگاه علوم پزشكي استان ، قابل هضم نیست و به آن معترض.
کاری کنیم که تیم بهداشت و درمان شهرستان مثل گذشته با تمام قوا و انرژی فزاینده به تلاش‌های شبانه روزیشان ادامه دهند ، نه اینکه با جابجایی های بی مورد با سلامت مردم بازی کنیم .
به همین خاطر از ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران تقاضای تجدید نظر در این مورد خاص را داریم.
از نماینده محترم شهرستان جناب آقای *دکتر رضا حاجی پور* هم انتظار پیگیری عاجل برای این امر مستدعی است.
والعاقبه للمتقین

*شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان آمل*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *