هراز نیوز :اخیرا  3 جایگاه فرود اضطراری بالگرد در محور هراز افتتاح شده است ، بالگرد اوژانس هوایی فقط می تواند در این سه نقطه از محور هراز فرود بیایید
 
  سه جایگاه فرود اضطراری بالگرد اورژانس هوایی در محور هراز عبارتند از : جایگاه‌های پیچ کلرد بعد از میدان تیر، مکان بین پمپ بنزین شاهزید و پاسگاه چلاو و روبروی پایگاه اورژانس 115 سه راهی هلی‌چال سه منطقه‌ای است که برای فرود اضطراری بالگرد اورژانس هوایی در نظر گرفته شد.

 با این اقدام  در حین وقوع حادثه کار انتقال مجروحین و حادثه‌دیدگان حوادث رانندگی و دیگر حادثه‌های ناگوار به بیمارستان با سهولت و سرعت بیشتری انجام می شود.

3 thoughts on “سه جایگاه فرود اضطراری بالگرد اورژانس هوایی در محور هراز کجاست ؟”
  1. باید علت العلل تصادفات را شناخت و بدان پرداخت گر چه سهولت نجات انسان حادثه دیده امر منطقی است اماّآیا منطقی ترآز ان فرو ریختن ان سنگهای نیست که در جاده هراز کمین کرده اند تا بر سررهروی و خانواده ای بریزندو اورا از هستی ساقط کنند انوقت بعد از مرگ سهراب نوش دارو به چه کار آید بخش اعظم تصادفات غیر از عامل انسانی بلاهای طبیعی قابل مها ر است باید آنان را شناسایی کنید و از سر راه مسافر بی خبر بردارید که از اوجب واجبات است سپس پر داختن به بالگرد.

  2. در پلور هم یک مرکز امداد هوایی در نظر گرفته شود. هم برای حوادث جاده ای هم برای امداد و نجات کوه نوردان کوه دماوند.

  3. الان این خبر خیلی خبر مهمیه و ارزش خبری داره اما خداییش خیلی بد تنظیم شده. در صورتیکه اگر اصولی تنظیم شود، قابلیت بازنشر در سایت های دیگر را پیدا خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *