هراز نیوز -محمد مبرا -درآستانه ورق خوردن صفحه ای دیگر از صفحات خانه ملت قرار گرفته ایم و تا شروع به کار مجلس جدید زمان زیادی باقی  نمانده و به بهانه ترکیب جدید حضور رجال سیاسی در مجلس شورای اسلامی بر آن شدیم تا مطالبی را من باب تذکر خدمت برادرانی که راهی بهارستان میشوند و نمایندگی خطه سر سبز مازندران را دارند ارائه کنیم. شاید الان شاید ۴ سال بعد و شاید هیچوقت دیگر فرصت خواندن این مطالب را نداشته باشید و راهی را بروید که بعضی از هم قطارانتان در گذشته پیموده اند.
۱- یادتان نرود که نماینده کجائید و صندلی چه انسانهای بزرگی  به شما سپرده شده است.
مردم استان من ، مردم هوشیار و زیرکی هستند و در شرایط خاص تصمیمهایی گرفته اند که تعجب همگان را برانگیخت. آن شب که شما سر مست از پیروزی خود را خوشبخت ترین فرد روی کره ی زمین می پنداشتید افراد دیگری چه آن کسانی که فاصله اندکی با شما داشتند و چه افرادی که شاید تنها ۱۰۰۰ رای اورده بودند در حال و روز بدی بسر می بردند و شاید اشتباهات خود را در ذهن مرور می کردند و با خود می گفتند  مگر چه کردیم که مردم به ما اعتماد نکرده اند . یادتان باشد شاید ۴ سال بعد شما جای آنها را بگیرید .
۲- فکر نکنید که رای آوردید و تا ۴ سال دیگر سر و کارتان با مردم نمی افتد و شاید آن موقع هم با استفاده از چند مشاور مجرب دوباره رای خواهید آورد! نه همشهریان من، ضایع کردن مسئولینی که به مردم خود پشت کرده اند را خیلی خوب بلد هستند ، چه در مراسم هایی که مجبور به شرف حضور در آن هستید ، چه جشنها و چه در افتتاح ها و چه در سفر مسئولین بلند پایه و چه روی خط یک برنامه زنده تلویزیونی ، خلاصه اینکه حواستان باشد که تازه کار  شما و مردم آغاز شده است .
۳- از هر شیوه ای که رای آورید ٬درست یا غلط ٬ هزینه کردید یا نکردید٬ سیمکارت و فلش توزیع کردید یا نکردید ، برای مردم کار کردید یا نکردید ، وعده دادید یا ندادید و…. در هر صورت امروز نماینده استان ما شما هستید و این مسئولیت سنگین بر دوش شماست و امید میرود که از پس مسئولیت برآئید و اگر خدای ناکرده کم آوردید اولین کسانی که به شما و اراده شما پوزخند خواهند زد مردم مازندران هستند و با خود خواهند گفت “شما که جنبه مسئولیت پذیری نداشتید چرا اینقدر برای نماینده شدن به آب و آتش میزدید؟”
و چه کنایه تلخ و عذاب آوری.
۴-یادتان باشد اگر همین امروز شهرهایی مثل تهران یا اصفهان و یا شیراز و مشهد داشته باشیم باز هم عقب هستیم چرا که امکانات و منابع و زیبایی های طبیعت و جاذبه های توریستی و استعداد شهر و  استان ما را آن شهرها ندارند، ولی آنها کجا و ما کجا . پس باید بند کفشهای خود را محکم ببندید٬ چراکه راه سختی دارید و یادتان باشد که این عقب ماندگی محصول عدم کفایت برخی از مسئولین و نماینده های قبلی این دیار خسته است و باز هم یادتان باشد که افرادی و اذهانی هستند که در حافظه تاریخی ثبت خواهند کرد پس تلاش کنید که آدم بده در تاریخ شهرمان نباشید .
5- در سایه اتحاد همه مسائل سخت ، حل خواهد شد و شاید این خواسته همه مردم مازندران باشد که منفعت استان خود را مهم تر از منفعت های حزبی و جناحی بدانید که این رمز ماندگاری شما در صفحه تاریخ مازندران خواهد بود و یادتان باشد که 12 چوب خیلی دیر تر از یک چوب می شکند . پس برای جلوگیری از عقب ماندگی مازندران اولین گام اتحاد در مجلس برای جلب نظر مسئولین  بلند پایه و جذب اعتبارات عمرانی است.
و در انتها باز هم ورود شما دوازده منتخب استان زر خیز مازندران را به صحن علنی خانه ملت تبریک گفته و آرزوی قبولی شما را در این آزمون سخت داریم .

11 thoughts on “منتخبان جدید مازنی مجلس بخوانند”
  1. امیدی به این نماینده های بی حال نیست اکثرشون بهترین جای مجلس رو قهوه خونش می دونند در صورتی که نماینده شهرهای بزرگ بهترین جای مجلس رو پشت تریبون می دونند

  2. به نظر من غیر قابل اعتماد ترین بخش سیاسیون در ایران نماینده های مجلس هستند چون همینکه حاضر میشن برای حقوق 100 میلیون در 4 تا 1 میلیارد تومان هزینه کنند تا به مجلس برند یعنی تناقض و یعنی این که قراره تو مجلس نماینده مردم نباشند و نماینده شخص یا گروه یا جناحی باشندو خیلی از چیزهای دیگه

  3. هراز نیوز حیا کن
    نماینده ها رو رها کن!

  4. ای کاش از شکست برخی نماینده های دیگه درس عبرت بگیرند و بدونند مردم با کسی شوخی ندارند

  5. نماینده های ما ضعیف ترین نماینده های مجلس کشور هستند اینو خودشون هم میدونند

  6. خیلی جالب بود خدائیش ای کاش نماینده ها این دردل مردم بدونند که ما اول اتحاد بین نماینده های استان می خواهیم

  7. نماینده های ما قبل از وارد شدن به مجلس باید یه کلاس خصوصی پیش نماینده های شهرهای دیگه برن

  8. خدا لعنت کنه نماینده هایی که باعث عقب ماندگی مازندران شدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *