جلسه مشترک فرماندار ویژه آمل با مسئول بسیج جامعه پزشکی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هراز نیوز : در این دیدار ابتدا  عباس اقوامی مدیر بسیج جامعه پزشکی و سلامت سپاه آمل با اشاره به اینکه با مدد الهی و دستان کریمانه مردم و جوانان متعهد و بسیجیان عزیز  و حمایت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان بدون برخوردار بودن از اعتبارات و بودجه دولتی در حوزه سلامت ، از اولین روز شروع ویروس کرونا تاکنون لحظه ای خطوط مقدم مبارزه را ترک نکرده و حتی به مردم و بیماران عزیز  به صورت ادواری ( خانه به خانه ) رسیدگی می کردیم و خداون منان را شکرگذار هستیم که ضمن خدمت صادقانه به بیماران بیمارستانهای شهرمان ، درشهرستانهای دیگر نیز حضور یافته و مدافعین حوزه سلامت را پشتیبانی کرده ایم و این حرکت نوعدوستی نیز همچنان ادامه دارد..

عباس اقوامی در ادامه گزارشی از فعالیت های جهادی در حوزه پشتیبانی لجستیکی ، آموزش ، امداد و درمان درراستای مقابله و مبارزه با ویروس کرونا در حوزه سلامت حضور در رزمایش کمک مومنانه و تهیه و توزیع ۱۳۵۰بسته حمایتی غذایی  بین نیازمندان جامعه هدف را بیان داشته و بر حضور شبانه روزی مدافعین سلامت تا شکست کامل ویروس منحوس کرونا در بیمارستانها و دیگر مراکز درمانی تاکید کرد..

همچنین ، در ادامه این دیدار مشترک  سید جعفر رسولی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل ضمن قدردانی از تلاش های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج جامعه پزشکی برای استمرار خدمت صادقانه باروحیه جهادی وتفکربسیجی آرزوی موفقیت کرده و بر استمرار حضور کادر درمانی در بیمارستانها و دیگر مراکز درمانی در جهت حفظ سلامتی و نجات جان بیماران عزیز که به خاطر بیماری کرونا بستری شده اند تاکید کرد. .

گفتنی است ، توزیع سبدهای غذایی و بسته های معیشتی بسیج جامعه پزشکی و سلامت شهرستان آمل به نیازمندان و خانواده های در طول ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

 

گزارش : حسن جوان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *