تعویق ۳ ماهه پرداخت اقساط بانکی

دبیر شورای هماهنگی امور بانک‌های مازندران: سررسید اقساط وام های قرض الحسنه برای کسب و کارهایی که از کرونا آسیب دیده اند به مدت سه ماه به تعویق افتاد.

به گزارش پایگاه خبری هرازنیوز رشیدی افزود: آن دسته از افراد حقیقی و حقوقی که از بابت شیوع ویروس کرونا دچار ضرر مالی شده‌اند به شعب بانک ها برای تعویق اقساط وام به مدت سه ماه (در اسفند ۹۸ و دو ماهه اول سال ۹۹) مراجعه نکنند.

او افزود: مشتریان بعد از سپری شدن مهلت سه ماهه نسبت به واریز قسط خردادماه ۱۳۹۹ اقدام کنند و این سه قسط تعویق شده سیستمی به پایان قراردادهایشان منتقل می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی بانکها و موسسات مالی اعتباری دولتی وخصوصی مازندران مصادیق کسب و کارهایی که از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند را بدین شرح اعلام کرد:

1. مراکز توليد و توزيع غذاهای آماده اعم از رستوران‌ها، بوفه‌ها، طباخی، تالارهای پذيرايی، قهوه‌خانه‌ها، اغذيه فروشی ها (و موارد مشابه به تشخيص وزارت صنعت، معدن و تجارت)
2. مراکز مربوط به گردشگری شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مجتمع‌های جهانگردی و گردشگری، مهمان‌پذيرها، مهمانسراها، مسافرخانه‌ها، زائرسراها، مراکز بوم‌گردی، مراکز اقامتی و پذيرايی و تفريحی و خدماتی بين‌راهی (و موارد مشابه به تشخيص وزارت ميراث فرهنگی، گردشگری و صنايع دستی)
3. حمل و نقل عمومی مسافر درون شهری و برون شهری اعم از هوايی، جاده‌ای، ريلی و دريايی
4. دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری
5. توليد و توزيع پوشاک
6. توليد و توزيع کيف و کفش
7. مراکز توزيع آجيل، خشکبار، قنادی، بستنی و آبميوه
8. مراکز و مجتمع‌های ورزشی و تفريحی
9. مراکز و مجتمع‌های فرهنگی و آموزشی
10. مراکز توليد، توزيع و فروش صنايع دستی

رشیدی همچنین از توقف ارائه کلیه وام های قرض الحسنه به مشتریان تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد.

او به عادی شدن ساعت کاری کارمندان بانکها تا پایان سال اشاره کرد و از همه مردم خواست کارهای بانکی خود را بصورت غیر حضوری و اینترنتی انجام دهند و از مراجعه به بانک ها تا حد امکان خودداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *