پیام تقدیر دبیر جبهه ایستادگی مازندران از مردم


: در پی حضور پرشور مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اعتماد به 8 نامزد جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان مازندران ، پیام تشکری از سوی دفتر استانی این تشکل صادر شد .

،متن پیام تقدیر دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی استان مازندران بدین شرح است :
إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم

اگر خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد

مردم مومن و ولایتمدار استان مازندران

اکنون که رقابت های انتخاباتی  که  با همه فرازها و فرودها در یازدهمین دوره نمایندگان مجلس شورای اسلامی به پایان رسید و مردم عزیز ما باز هم در آزمون تجلی اراده والای خود پیروز شدند ، بر خود فرض می دانیم از همه نامزدها و هواداران آنها که در پیروی از منویات مقام معظم رهبری به خلق حماسه بزرگ دوم اسفند  پرداختند تشکر نماییم.

از سویی از همه مردم شریف استان مازندران به خاطر انتخاب ۸ نامزد از کاندیداهای معرفی شده جبهه ایستادگی در استان مازندران قدردانی نماییم.

بدون تردید ، نمایندگان منتخب باید تلاش کنند که پیگیر امور مردم و حل مشکلات آنها باشند و دولت را وادار به کارآمدی و پاسخگویی نمایند و در صورت لزوم با وضع قوانین جدید سهم خود را در رفع مشکلات و بهبود اوضاع ایفا کنند.

مردم عزیز اطمینان خاطر داشته باشند که جبهه ایستادگی ایران اسلامی – دفتر مازندران ، مطالبات آنان را از منتخبانی که تحت عنوان این جبهه به مجلس شورای اسلامی راه یافتند پیگیری خواهد نمود .

جبهه ایستادگی ایران اسلامی – استان مازندران با تبریک به منتخبین مردم شریف حوزه های انتخابیه استان ، انتظار دارد تا همه تلاش خود را برای برون رفت از معضلات اقتصادی و اجتماعی کشور به کار گیرند.

دبیر جبهه ایستادگی استان مازندران
رجبعلی فضل الله نیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *