رییس دفتر فرهنگ اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی خبر داد :
برگزاری  نمایشگاه دفاع از ولایت در ایام شهادت حضرت زهرا (س)/ برتری در جشنواره نماز

هراز نیوز :حجت الاسلام علی اصغری رییس دفتر فرهنگ اسلامی واحد علوم وتحقیقات آیت الله آملی در جلسه شورای فرهنگی این واحد گفت :

به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه  زهرا (س) نمایشگاهی با عنوان  دفاع از ولایت در این واحد دانشگاهی توسط دفترفرهنگ اسلامی و بسیج دانشجویی برگزار خواهد شد .

دبیر شورای فرهنگی واحد علوم وتحقیقات آیت الله آملی با اشاره به ضرورت تبیین ابعاد مختلف زندگی حضرت زهرا(س) برای نسل جوان تصریح کرد : این بانوی بزرگوار بهترین الگو برای نسل جوان ماست .

اصغری ادامه داد : حضرت صدیقه طاهره بهترین و برترین مدافع از حریم ولایت می باشد .

اصغری همچنین از کسب موفقیت این واحد در جشنواره نماز در سطح منطقه 3 دانشگاه آزاد خبر داد و گفت : در رشته شعر سید هاجر احمدی ، در فیلم نامه خسرو کیانی و در قالی بافی خانم نرگس دلدار جزو برگزیدگان این جشنواره شدند.

وی ادامه داد : واحد آیت الله آملی در رشته خط ابداعی ، حجم و کلیپ با موضوع نماز به ترتیب با آثار علی اکبر لطفی ، معصومه ملانژاد و مرتضی اسفندیار حائز رتبه برتر شد .

امام جماعت واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی برگزاری نشست تخصصی با موضوع تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در این واحد را از جمله مصوبات هفتاد و نهمین جلسه شورای فرهنگی واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی بیان کرد .

این مدرس حوزه و دانشگاه دغدغه نهادینه شدن فرهنگ دینی در دانشگاه را از جمله منویات مقام معظم رهبری دانست و گفت : جناب اقای دکتر دانشجو به جد پیگیر موضوعات فرهنگی می باشند و تقویت برنامه های فرهنگی  در دانشگاه را  جزو اولویتهای کاری خود قرار داده اند .

One thought on “اصغری :حضرت صدیقه طاهره بهترین و برترین مدافع از حریم ولایت است”
  1. از دیر باز با جناب استاد انس وارادت داشته ایم از ویژگیهای این عزیز انست که چب و راست را به راستی مذله می داند از روزگا ر بحران انقلاب تا به امروز هرگز از صراط مستقیم شانه خالی نکر ده و با هر او جاجی راسخانه در ستیز ودر این راه تا مرز شهادت هم پیش رفته ولی عقب نشینی در کارش راه ندارد آن زمان که سکاندار آموزش و پرورش بوده و فرهنگ شهر را رهبری می کرد تا در جایگاه نماز جمعه و ارادت و عشق به حضرت آیت الله حن زاده همه وهمه از او خطیب توانا و یار دلسوز انقلاب وامام و مردم ساخته که دلدادگی عامه را بر انگیخته و مرکز توجه آحاد مردم شده به ویژه انکه هماره راعی نصایح حضرت امام بوده و هرگز از اوامر حضرتش که روحانیون باید ذی طلبه گی را رعایت کنند عدول نکرده و انشایالله در دانشگاه آزاد ایت الله آملی خود حصار حصین دین بوده و پناهگاه فرهنگی و سیاسی دانشجویان وفرزندان این مرز وبوم خدایش از بلا نگاه دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *