اولین دوره گردهمایی انجمن اولیا و مربیان دبیرستان تیزهوشان

درآغاز این جلسه حسین علی‌نسب مدیر  دبیرستان تیزهوشان پس از خوش آمدگویی به حضار به کسب موفقیت‌های زیاد دانش آموزان در حیطه‌های مختلف، تک بعدی نبودن دانش‌آموزان و قبولی‌های چشمگیر دانش‌آموزان علی‌رغم کاهش تعداد دانش‌آموزان نسبت به سال‌های قبل در آزمون ورودی دانشگاه و عملکرد پروژه مهر اشاره کرد  و افزود: از افتخارات این دبیرستان قبولی حدود 100نفر از دانش‌آموزان در دانشگاه‌های برتر کشور بود که حدود 35نفر پذیرش در رشته‌های پزشکی و دندان‌پزشکی را گرفتند.
در ادامه این همایش دکتر مرزبند با حضور در جایگاه، ضمن تقدیر و تشکر از  زحمات حسین علی‌نسب-مدیر دبیرستان تیزهوشان- و سایر عوامل اداری و اجرایی مدرسه، به نقش خانواده و دبیران بزرگوارشان در اعتلای هرچه بیشتر دانش آموزان پرداخت.
وی همچنین از تلاش های بسیار زیاد  مدیر، پیگیری و دغدغه‌مندی او و وقت‌گذاشتن در ساعات غیر اداری، پیگیری مشکلات امور فردی دانش آموزان را ستودو برای موفقیت‌های بیشتر مرکز تیزهوشان اعلام آمادگی کرد.
در ادامه این همایش، معاون  پرورشی ایرج ابراهیمی با معرفی کاندیدای انجمن اولیا، فضای همایش را به سمت انتخابات سوق داد، سرانجام جلسه با برگزاری انتخابات انجمن اولیا پایان پذیرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *