مدرن ترین و مجهزترین شهربازی ایران در کیش

جزیره کیش به عنوان یکی از شهرهای مهم در عرصه گردشگری ایران سعی دارد با افزایش امکانات تفریحی و سرگرمی در جهت رفاه حال گردشگران و مسافران، موجب رضایت هر چه بیشتر آنان شود. این امر در سال های اخیر تحقق بخشیده و در حال حاضر جزیره کیش به قطب اصلی تفریحی و سرگرمی ایران بدل شده است، امروزه هر که قصد سفر داشته و بخواهد چند روزی به خوش گذرانی بپردازد و از زندگی پر هیاهوی امروزی دور شود بی شک یکی از گزینه هایش برای سفر، این جزیره خواهد بود.

 

جزیره کیش پر از تفریحات به یاد ماندنی و هیجان انگیز می باشد که می تواند تمامی سلیقه ها را در بر گیرد و کسی را ناراضی بدرقه نکند، یکی از تفریحات پر هیجان این جزیره شهربازی آن است که با عنوان شهر بازی هایلند کیش شناخته می شود. شهربازی هایلند در حال حاضر از پیشرفته ترین تجهیزات بازی با آخرین تکنولوِژی های روز دنیا برخوردار است و به همین سبب عنوان مدرن ترین و مجهز ترین شهربازی ایران را با خود یدک می کشد.

از بازی های این شهر بازی می توان به سفینه، سورتمه، رنجر، ماشین برقی ضربتی، سینما 2000، سیمیلاتور، رولرکوستر هوایی، رولرکوستور آبی، چرخ و فلک، رودخانه وحشی و بسیاری از بازی های هیجان انگیز دیگر اشاره کرد، اما بازی هایی که این شهربازی را متفاوت و پر هیجان می کند، ترامپولین، اتاق ارواح سرگردان، هندیکس مسابقه ای، اتاق ماموریت فرار، لیزر ماز، شبیه ساز پرواز، سینما هفت بعدی فوق پیشرفته و سینما گیم می باشد، همچنین این شهربازی در بر گیرنده تمامی رده های سنی می باشد و برای کودکان و خردسالان نیز بازی ها ئ سرگرمی های بسیاری در نظر گرفته شده است.

 

خوش گذرانی در این شهر تفریحی بسیار هیجان انگیز است و می تواند ساعت ها شما را از گذر زمان غافل کند، این شهربازی علاوه بر امکانات تفریحی از امکانات رفاهی اعم از کافه، رستوران، فضای سبز و سرویس های بهداشتی نیز برخوردار است. علاقه مندانی که می خواهند لذت هیجان در این شهربازی شگفت انگیز را تجربه کنند، می توانند با مراجعه به سایت لحظه آخر از تور کیش بازدید داشته باشند و از قیمت های آن مطلع شوند.

 

مسافرینی که با تور قشم  به قشم سفر کرده اند نیز می توانند به راحتی خود را به کیش رسانده و از تفریح در شهربازی هایلند کیش لذت ببرند و ساعات خوشی را برای خود به یادگار داشته باشند. اما این نکته را در نظر داشته باشید که در فصل تابستان بخش جنوبی ایران بسیار گرم است و اگر از گرما فراری هستید گزینه سفر شما می تواند یکی از شهرهای شمالی کشور باشد، مثلا شهر مشهد، این شهر پر از تفریحات مهیج و متفاوت از جمله سرزمین موج های آبی می باشد، با استفاده از تور مشهد می توانید این تفریح مهیج را تجربه کنید و لذت ببرید.  //

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *