محمود آباد؛ درگیری برسر اراضی نیروی هوایی ارتش در شهرک قصر دریا بیشه کلا

درگیری اراضی نیروی هوایی جان ۲ نفر به نامهای م-م و م- الف اهل فریدونکنار را گرفت و ۴ نفر را زخمی و روانه بیمارستان کرد . حکایت دیگر اینگونه بیان شده است که عده‌ای از اجیر شدگان یک زمین خوار معروف سرخ رودی طبق یک برنامه از پیش تعیین شده با در دست داشتن انواع سلاح سرد به حریم پادگان نجات خدمه نیروی هوایی ارتش در محمود آباد تعرض و با پرسنل این پادگان درگیر شدند

شنیده ها حاکی از آن است درگیری اراضی نیروی هوایی و شهرک قصر دریا بیشه کلا جان ۲ نفر را گرفت و ۴ زخمی را روانه بیمارستان کرد .

بر اساس این گزارش، یک حکایت حاکی از آن است که به دلیل اجراء احکام رای دادگستری نسبت به اجرا حق شهرک قصر دریا ، نیروی هوایی از اجرا حکم ممانعت کرده و با هماهنگی های قبلی به سمت ماموران و صاحب اراضی شهرک قصر دریا تیراندازی کردند که متأسفانه تعدادی از کارگران شهرک قصر دریا که جهت تماشا در آن قسمت حضور داشتند نا خواسته مورد اثابت گلوله قرار گرفتند که متاسفانه دو نفر از آنها که اهل فریدونکنار بودند، جان سپردند و ۴ نفر راهی بیمارستان شدند.

حکایت دیگر اینگونه بیان شده است که عده‌ای از اجیر شدگان یک زمین خوار معروف سرخ رودی طبق یک برنامه از پیش تعیین شده با در دست داشتن انواع سلاح سرد به حریم پادگان نجات خدمه نیروی هوایی ارتش در محمود آباد تعرض و با پرسنل این پادگان درگیر شدند که منجر به ضرب و شتم و زخمی شدن تعدادی از کارکنان و سربازان ارتش شد.

به هر روی متاسفانه این اتفاق تلخ رخ داده و مسئولان ذیربط مجدانه در تلاشند تا عاملان این حکایت تلخ را به سزای اعمالشان برسانند .

 

اعزام تیم حقیقت‌یاب استاندار مازندران به محمودآباد

پس از حادثه تیراندازی صبح امروز در محمودآباد که منجر به کشته شدن دو فریدونکناری شد، حسین زادگان استاندار_مازندران بلافاصله برای برقراری آرامش در محل حادثه و استقرار نیرو به جهت پیشگیری دستورات لازم را صادر و تیم_حقیقت‌یابی را به محل وقوع جرم اعزام نمود.

منبع تابناک مازندران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *