‍ رئیس دانشگاه مازندران :

اگر تعامل بین دانشگاه و اصحاب رسانه نباشد هیچ توفیقی کسب نخواهد شد .

خبرنگار بابلسر : اسماعیل فلاح

هرازنیوز:نشست خبری هیئت رییسه دانشگاه مازندران با اصحاب رسانه و تجلیل از خبرنگاران حوزه دانشگاه به مناسبت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار در دانشگاه مازندران برگزار شد.

پروفسور کوروش نوذری رییس دانشگاه مازندران در این نشست خبری ضمن گرامی داشت روز خبرنگار و تبریک به اصحاب رسانه گفت : اصحاب رسانه و خبرنگاران نقش موثر و بارزی در شناساندن دانشگاه به جامعه دارند به همین منظور ما به حمایت خبرنگاران نیاز مبرم داریم تا با ایفای رسالت شان کانون علمی دانشگاه را به مردم و جامعه معرفی کنند .

وی افزود : دانشگاه مازندران از بین ۲۰ هزار دانشگاه در رتبه بندی جهانی در رتبه 1776 و جزو ۹درصد اول دانشگاه های مطرح جهان قرار دارد و تعداد 45 استاد از این دانشگاه نیز در سطح استادان ممتاز می باشند ، که این رتبه در بین دانشگاه های جهان موجب فخر ماست ایشان عنوان داشت : ۱۱ هزار دانشجو داریم که ما پیش‌بینی می‌کنیم با آغاز سال تحصیلی جدید به ۱۳ هزار نفر برسد و با داشتن رتبه ۳۰ کشوری و قرار داشتن جزو ۱۰ دانشگاه برتر کشور و دارا بودن ۴۰۰ عضو هیات علمی و ۱۲۰ دانشجوی خارجی که در آینده همین تعداد هم به آن اضافه خواهد شد وظیفه ما را در انجام رسالت عظیمی که بر عهده داریم سنگین‌تر خواهد کرد .

و باید اذعان کرد که ما به طرف بین‌المللی شدن پیش می رویم .

نوذری ادامه داد : دانشگاه مازندران متولی آمایش آموزش عالی استان است و برای شناسایی پتانسیل های دانشگاه به جامعه و معرفی این ظرفیت‌ها باید از کانال رسانه‌ها استفاده کرد . و بی هیچ تردید و مبالغه ای ارتباط بین دانشگاه و رسانه‌ها در این دوره از دوره‌های قبل حساس تر است و اگر دانشگاهی در تعامل با اصحاب رسانه نباشد هیچ توفیقی کسب نخواهد کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *