عملیات نصب اسکلت فلزی مسجد جامع حضرت آیت الله میرزا هاشم آملی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات آیت الله آملی آغاز شد .

معاون عمرانی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات آیت الله آملی گفت :مسجد آیت الله آملی با زیر بنای 2350مترمربع دارای دو گلدسته با ارتفاع 30متر و گنبد رک در پوسته با ارتفاع 19 متر در سه طبقه زیر زمین ، همکف و اول در میدان اصلی این دانشگاه ساخته خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه در طراحی این مسجد از مشاوران خبره استفاده شده است اذعان داشت : در این پروژه سعی شده است معماری اسلامی و  بومی لحاظ شود

مهندس عارف عزیزی در خصوص نمای این بنای فرهنگی بیان داشت : نمای مسجد آیت الله آملی آجرنما خفته راسته و کاشی لعاب دار هفت رنگ با نقوش اسلامی و از خطوط ثلث و معقلی و کاشی های لاجوردی استفاده خواهد شد .

وی درپاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص ظرفیت شبستان این مسجد گفت :  بیش از 1500نفر می توانند درمراسم مذهبی در شبستان اصلی مسجد شرکت نمایند .

عضو هیات علمی واحد  علوم وتحقیقات آیت الله آملی در پایان  از تلاشهای دکتر صفانیا رییس پیشین این واحد دانشگاهی  درنگاه ویژه  به توسعه فضا های عمرانی تقدیر و تشکر کرد.

4 thoughts on “شروع عملیات نصب اسکلت فلزی مسجد آیت الله آملی”
  1. امیدوارم مثل بقیه طرحها نشه وکمی کیفیت داشته باشه

  2. اگه قرار با همان روش قبلی مدیریت بشه خبر خوبی نیست

  3. با سلام .باید طرحش بین المللی و مدرن و باستانی باشد که چهارصد سال بعد به عنوان یکی از اثار تاریخی ایران حساب شود نه مثل مسجد های معمولی دیگه باشد آقای نصیری شما که در دانشگاه هستید بهشون اطلاع بدهید.در مورد تندیس حضرت علامه آیت الله حاج شیخ میرزا هاشم آملی هم به شما یک مطلبی ازسال کرده ام پیگیر شوید.چون من یزدی هستم ولی علاقه شدیدی به این دانشگاه و محیط آن دارم.این را هم بگوییم که سایت دانشگاه با این عظمت ظعیف است نام کامل آن را بنویسید (دانشگاه بین المللی آیت الله میرزا هاشم آملی) وای اگر فضای سبز دانشگاه را دست یک معماریست دهید باور کنید که دانشگاه گلستان می شود چندین بار پیگیر شدم که چرا در سایت دانشگاه نوشته نشده بزرگترین دانشگاه خاورمیانه چون با 100 و خوردی هکتار بزرگترین دانشگاه خاورمیانه است .لطفا پیگیر شوید .منتظریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *