به گزارش هراز نیوز :  طی حکمی از سوی دکتر دانشجو رییس دانشگاه آزاد اسلامی دکتر فاضل لاریجانی به عنوان سرپرست واحد علوم وتحقیقات آیت الله آملی منصوب شد .

دکتر فاضل لاریجانی پنجمین رییس این واحد دانشگاهی محسوب میشود که به جای دکتر علی محمد صفانیا برای این مسوولیت  گمارده شده است .

دکتر علی محمد صفانیا دانشیار گروه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی است که به مدت هشت سال مسئولیت این واحد دانشگاهی را برعهده داشت و در توسعه کمی و کیفی این واحد علوم وتحقیقات آیت الله آملی  تلاشهای ارزنده ای صورت داده است .

تبدیل واحد آیت الله آملی به واحد بین المللی ، واحد علوم وتحقیقات و ارتقای درجه واحد به بسیار بزرگ از آخرین دستاوردهای صفانیا است .

یاد آور می شود دکتر فاضل فرزند آیت الله میرزا هاشم آملی رحمت الله پنجمین برادر خانواده اردشیر لاریجانی،که تحت استخدام وزارت خارجه است، در دانشگاه، ترجمه متون سیاسی و رایزنی فرهنگی ایران در کانادا را در کارنامه خود دارد.

سابقه تدریس

دکتر فاضل لاریجانی. دکترا در «سیاستگذاری علمی» و نویسنده مقالات متعدد علمی و عضو کمیسیون مشورتی شورای عالی انقلاب فرهنگی داراست.

وی مشاور رئیس دانشگاه پیام نور و رئیس دانشگاه  آزاد اسلامی است.

سوابق اجرایی

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کانادا

مدیرکل مرکز سیاست علمی وپژوهشی (وزازت علوم تحقیقات وفن آوری)

مشاورعلمی یونسکو درایران

معاون وعضو شورای عالی مرکز نشر دانشگاهی

مدیرعامل انتشارات دانشگاه صنعتی شریف

قایم مقام پژوهشگاه علوم ومطالعات فرهنگی

مشاورمعاونت وزارت فرهنگ وارشاداسلامی وقایم مقام دبیر شورای عالی جهانگردی

مشاوروزیر علوم تحقیقات وفن آوری

عضوشورای پژوهشهای علمی کشور

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی

مدیرمسول وسردبیر مجله نمای پژوهش

مشاور برنامه ریزی تحقیقات وزارت معادن وفلزات

18 thoughts on “دکتر فاضل لاریجانی رییس جدید دانشگاه آزاد واحد آیت الله آملی شد”
  1. با سلام و خسته نباشی به استاد گرامی خودم که بنده در مدت 4 سال دانشجوی آقای دکتر صفانیا بودم افتخار بزرگی برام بوده است ایشان واقعا انسان با گذشت و دلسوزی بود از همین جا برای ایشان دوباره در مسولیت های بعدی آرزوی موفقیت و سلامتی شان را از خدواند متعال مسئلت دارم.

  2. من دانشجوی همین دانشگاهم این همه هزینه واسه این ساختمانهای بی کیقیت اسمش دلسوزی نیست

  3. اقای … از جیب مبارکشون نذاشت هرگاه باکمترین هزینه بهترین کیفیت ارائه میکرد می شد بهشون بگن مدیر باتجربه در ضمن هچ گونه تعهد کاری ند اشت فقط در قیدو بند ضوابط بود (پ)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *