به گزارش هراز نیوز :  طی حکمی از سوی دکتر دانشجو رییس دانشگاه آزاد اسلامی دکتر فاضل لاریجانی به عنوان سرپرست واحد علوم وتحقیقات آیت الله آملی منصوب شد .

دکتر فاضل لاریجانی پنجمین رییس این واحد دانشگاهی محسوب میشود که به جای دکتر علی محمد صفانیا برای این مسوولیت  گمارده شده است .

دکتر علی محمد صفانیا دانشیار گروه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی است که به مدت هشت سال مسئولیت این واحد دانشگاهی را برعهده داشت و در توسعه کمی و کیفی این واحد علوم وتحقیقات آیت الله آملی  تلاشهای ارزنده ای صورت داده است .

تبدیل واحد آیت الله آملی به واحد بین المللی ، واحد علوم وتحقیقات و ارتقای درجه واحد به بسیار بزرگ از آخرین دستاوردهای صفانیا است .

یاد آور می شود دکتر فاضل فرزند آیت الله میرزا هاشم آملی رحمت الله پنجمین برادر خانواده اردشیر لاریجانی،که تحت استخدام وزارت خارجه است، در دانشگاه، ترجمه متون سیاسی و رایزنی فرهنگی ایران در کانادا را در کارنامه خود دارد.

سابقه تدریس

دکتر فاضل لاریجانی. دکترا در «سیاستگذاری علمی» و نویسنده مقالات متعدد علمی و عضو کمیسیون مشورتی شورای عالی انقلاب فرهنگی داراست.

وی مشاور رئیس دانشگاه پیام نور و رئیس دانشگاه  آزاد اسلامی است.

سوابق اجرایی

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کانادا

مدیرکل مرکز سیاست علمی وپژوهشی (وزازت علوم تحقیقات وفن آوری)

مشاورعلمی یونسکو درایران

معاون وعضو شورای عالی مرکز نشر دانشگاهی

مدیرعامل انتشارات دانشگاه صنعتی شریف

قایم مقام پژوهشگاه علوم ومطالعات فرهنگی

مشاورمعاونت وزارت فرهنگ وارشاداسلامی وقایم مقام دبیر شورای عالی جهانگردی

مشاوروزیر علوم تحقیقات وفن آوری

عضوشورای پژوهشهای علمی کشور

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی

مدیرمسول وسردبیر مجله نمای پژوهش

مشاور برنامه ریزی تحقیقات وزارت معادن وفلزات

18 thoughts on “دکتر فاضل لاریجانی رییس جدید دانشگاه آزاد واحد آیت الله آملی شد”
  1. khodaroshokr.eyvala halast ke in daneshgah beynolmelali bozorgtarin daneshgah khavarmiane rasman sabt she

  2. خیلی خوپ شد واقعا لارم بود.

  3. ظاهرا” سهوی در معرفی جناب دکتر شده که نگاشته اید برای معرفی رقابت های مجلس مگر انکه این عبارات را برای دوره بعد استخدام کردهاید و فلسفه حضور ایشان در آمل برای دوره های نمایندگیهای بعد باشد الله یعلم

  4. قابل ذکر اینکه ایشان به هیچ وجه اهل سیاست نیست و کاملا یک چهره فرهنگی و علمی است .امیدوارم منشا خیر برای این واحد دانشگاهی باشه . دکتر صفانیا هم زحمات زیادی کشیدند خدا نگهدارشان باشه

  5. چرا شما در ارائه نظرات گزینشی عمل میکنید و همه ی زوایا را مورد بررسی قرار نمیدهیدو آیا به نظر شما در این کشور اسلامی که همه خواهان عدالت میباشند لازم نیست یک مدیر پس از طی ده سال پاسخگوی منتقدان به عملکرد خود باشد آیا وظیفه ی شما به عنوان یک رسانه چیزی جزء ارائه نظرات و پیشنهادات منطقی می باشد.پس بگذارید همه بدانند….

  6. امیدوارم شما که دم از شرا فت میزنید در مورد حقوق مستخدمین و پرسنل شرکتی و کیفیت طرحهی عمرانی هم بتوانید دفاع کنید.ما نقد مدیریتی میکنیم نه شخصی.ادم خوب لزوما مدیر خوبی نیست

  7. 1-قطعا با این انتصاب روند توسعه دانشگاه نه تنها کند نخواهد شد، بلکه با توجه به دلایل معلوم، ارتقا نیز پیدا خواهد کرد. البته نوع سیاست های سازمان مرکزی و ریاست فرزانه جدید این دانشگاه هم مهم است.
    2-با این انتصاب نه تنها از وزن سیاسی آقای صفانیا کم نشده، بلکه تا سطح “برادران لاریجانی بودن” ارتقا پیدا کرد.
    3-بالاخره این واحد به دست صاحبش رسید!
    پی نوشت: توصیه یک دانشجوی سابق به رئیس جدید این است که روزبه نصیری آملی را تحت هر شرایطی در همان جایگاه و یا یک سمت اجرایی دیگر حفظ کند. باشد که رستگار شود.

  8. خیلی از رشته ها در دوران این اقا کلا از دور خارج شد.چند تا کتاب مقاله وهمایش تخصصی مفید برگزار شد بد نیست به دانشگاههای دیگه نگاه کنیدو تفاوت را حس کنید

  9. هر آدم منصفی
    می داند که صفانیا از سلامتیش مایه گذاشت
    این خواصیت ما املی هاست
    که از انسانهای شریفی مثل صفانیا که برای این شهر خدمت کردند
    تجلیل نمی کنیم
    برید ببینید
    دانشگاههای دیگر منطقه دیگه چه حسادتی به واحد آیت الله آملی می کنند
    غرض ورزی تا چه حد

  10. دوست عزیز1 خواصیت نیست و خاصیت 2بد نیست واحدهای دیگه رو ببینی بعد فرهنگ 1شهر را زیر سوال ببری3بهتر 1بار دیگه مطالب نوشته شده را بخوانید

  11. صفانیا هم با غیرت آملی برای این دانشگاه کار کرد و باشد که ایشان را در سمت دیگری به کار گیرند و البته با امدن دکتر لاریجانی انتظار داریم که روند رو به رشد این دانشگاه تسریع یابد

  12. این اقای دکتر شما هم کم کارمندا رو اذیت نکرده بود همه ازش شاکی بودن همه ناراضی و ناراحت. حتی هیأت علمی ها که این همه سنگشون رو به سینه می زند هم چشم دیدنش رو نداشتند و همون هاهم زیرابش رو زدن.امیدوارم رئس بعدی عاقل و منطقی عمل کنه و تابع روابط نباشه. من می گم فقط عدالت…همین.

  13. سلام
    من از ریاست نه ساله جناب صفانیا فقط دو سالش را با ایشان بودم.در این دو سال متاسفانه فرصتی نشد تا با ایشان دیداری داشته باشیم کلا دیدار با ایشان برای دانشجویان بسیار سخت بود.هر وقت در محافل عمومی دانشگاه ظاهر میشدند چند تا از کارمند های محترم دورشان حلقه میزدند تا مبادا کسی ایشان را ترور کند.کلا هدف اصلی و نگاه اولشان به دانشگاه مثل یک بنگاه مالی بود اما این نکته را که ایشان فردی منصف بودند را تایید میکنم

  14. اقای راعی با کدام دلیل صحبت میکنید تا این لحظه هیچ کدام از طرفداران اقای دکتر صفانیا هیچ دلیل قانع کنندهای در حمایت از ایشان اعلام نکردند و جوابی برای سوالات منتقدین نداشتند.دوست عزیز امیدوارم از این پس برای ارایه نظرات خود کمی تحقیق و تامل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *