با همکاري رسانه‌ها در سال گذشته 760خبر از شهرداري آمل و سازمان هاي وابسته در رسانه‌هاي استاني و کشوري انعکاس يافته است.

 به گزارش هراز نیوز به نقل از  كمال نيوز، مجيد علي اكبري مسئول روابط عمومي شهرداري آمل گفت: با تعامل مستمر با رسانه‌ها در سال گذشته، 760 خبر، گزارش توليدي و پوششي در رسانه‌هاي مکتوب و مجازي اعم از استاني و کشوري از عملکرد شهرداري آمل و سازمانهاي وابسته انعکاس يافته است.

وي با تشريح عملکرد روابط عمومي شهرداري آمل درامر اطلاع رساني وارتباطات  در راستاي همکاري با رسانه هاي گروهي جهت انعکاس اخبارگفت روزنامه وارش با 84 خبر، بشير مازندران با  62 خبر، حرف مازندران با  37 خبر ، كاروكارگر با 37 خبر و  اقتصاد پويا با 35 خبر به ترتيب بيشترين همکاري را در سال گذشته با مجموعه شهرداري آمل و سازمانهاي وابسته در انعکاس اخبار و اطلاع رساني از آخرين اقدامات مديريت شهري داشتند.

مسئول روابط عمومي شهرداري آمل  از همکاري رسانه‌هاي استاني و کشوري اعم از مکتوب و مجازي در امر اطلاع رساني و پوشش اخبار تشکر کرد و گفت: همکاري رسانه‌ها با نهادها به ويژه مديريت شهري و انعکاس اخبار فعاليت ها و رويدادها باعث مي‌شود، شهرداري آمل در انجام ماموريت‌هاي محوله در مسير توسعه شهر موفق‌تر عمل کند و مردم نيز همراهي قابل ملاحظه اي با شهرداري داشته باشند.

علي اكبري گفت: همکاري رسانه‌ها با نهادها به ويژه مديريت شهري و انعکاس اخبار فعاليت‌ها و رويدادها در سال جاری بیشتر از سال گذشته باشد تا مدیریت شهری بتواند سریع تر به اهداف موردنظر خود برسد. وي درپايان از همكاري صداوسيماي مركز طبرستان ،خبرگزاري فارس ، مهر، ايرنا، موج  و سايت هاي خبري استاني هرازنيوز ، كمال نيوز و… كه همكاري تنگاتنگ با اين روابط عمومي داشتند قدرداني نمود.

One thought on “قدردانی شهرداری آمل از هراز نیوز /وارش بالاترین اخبار”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *