محفل انسی با قرآن روشندلان نورالهدایه آمل +تصاویر

محفل انس با قرآن مورخ 18/2/1398 در تالار تک ستاره شب با حضور روشندلان قرآنی( حافظ، قاری و مؤذنین )، مسئولین شهری به ویژه کبری اسفندیاریان مدیر  اداره بهزیستی، خیرین  ،  روزبه نصیری( ریس دانشکده سما )، اساتید قرآنی، بعضی از دانش آموزان نخبه مدرسه نمونه (متوسطه دوم)حضرت آیت الله میرزا هاشم آملی(ره)، خانواده های محترم شهیدان مدافع حرم( شهید زال نژال ( ره) و شهید قره محمدی( ره) ) به صرف افطاری و شام برگزارشد.
در این جشن که هرساله در ماه مبارک رمضان به صورت گلریزان و اهداء کمک های خیرین محترم صورت می گیرد، خیرن محترم مدعوّ حاضر در محفل، به اهداء کمک های نقدی به عزیزان روشندل قرآن پرداختند که از جمله پرداخت هزینه های اجاره دفتر دارالقرآن به مدت یکسال، صورت گرفته است.
سعید رمضانی؛ مدیر محترم دارالقرآن نورالهدایه شعبه شهرستان آمل، ابتدا به مدعوین خیر مقدم ابراز داشته و بر فراگیری قرآن روشندلان در این شهر به صورت هفته ای و ماهیانه اشاره داشته اند. در ادامه یدالله محسنی؛ رئیس هیئت مدیره دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران از خیرین شهرستان در جهت تقویت معیشتی و همچنین پرداخت هزینه های برگزاری محافل انس با قرآن، درخواست کمک داشته اند.
در پایان دکتر سیدرضافاطمی؛ مدیر عامل دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران ضمن ارائه برنامه های قرآنی و اجرای آن توسط بعضی از قاریان و حافظین روشندل، که باعث شگفتی و تحسین آن توسط مدعوین صورت گرفت، همچنین از فوق حرفه ای بودن کار با روشندلان از جمله طرح جدید برای ارتقاء سطح دانش این عزیزان در ارائه مقاله علمی و پژوهشی در سطح کشوری که توسط یکی از روشندلان قرآنی( یدالله محسنی) صورت گرفته است، خبر دادند. ایشان از زحمات بی دریغ مسئولین، خیرین محترم، به ویژه خانم اسفندریان به عنوان مدیر محترم بهزیستی در جهت اختصاص کمک های قابل توجه و تحویل سبد کالای ارزشمند ایام عید و ماه مبارک رمضان به بسیاری از روشندلان قرآنی بی بضاعت، از ایشان قدردانی کرده اند.

عکس و گزارش حسن حوان هراز نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *