هراز نیوز :يک وزير سابق کابينه اسرائيل که اکنون منتقد رفتار دولت خود شده است مي گويد، اسرائيلي ها همواره از حقه هولوکاست يا يهود ستيزي استفاده مي کنند.

 

واحد مرکزي خبر به نقل از شبکه تلويزيوني اينترنتي دمکراسي، ناو شولاميت آلوني درباره استفاده مکرر از واژه يهود ستيزي يا هولوکاست در آمريکا و اروپا گفت: اين حقه اي است که ما (رژيم اشغالگر قدس و نهادهاي حامي اين رژيم در آمريکا و اروپا) همواره از آن استفاده کرده ايم، وقتي کسي در اروپا از اسرائيل استفاده مي کند، ما مساله هولوکاست را مطرح مي کنيم و وقتي در آمريکا کسي از اسرائيل انتقاد کند، مساله يهود ستيزي را مطرح مي کنيم، سازمان هاي اسرائيلي نيز بسيار قوي هستند و پول زيادي نيز در اخيتار دارند.

وي ادامه داد، ارتباط بين اسرائيل و موسسات يهودي مستقر در آمريکا نيز بسيار قوي است و قدرت زيادي نيز دارند؛ اين موسسات افرادي هوشمند، رسانه و پول زيادي دارند که ديدگاه آنان، اصلا ربطي به محق يا ناحق بودن اسرائيل ندارد. آنان هيچ تحملي براي شنيدن انتقاد ندارند و براي آنان، بسيار راحت است که اقدام افرادي را که برخي رفتارهاي اسرائيل را نقد مي کنند، به عنوان يهودستيزي معرفي کنند و خيلي زود مساله هولوکاست و رنج هاي مردم يهودي را خاطر نشان کنند.

وي تصريح کرد: با اين کار، هر اقدامي را که اسرائيل عليه فلسطيني ها انجام دهد، توجيه مي کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *