هراز نیوز :رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات آیت الله آملی در جمع كاركنان ، اساتید و دانشجویان این واحد دانشگاهی  ضمن تبريك فرا رسيدن سال جديد براي جامعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی  آرزوي موفقيت و سلامتي كرد.

دکتر علی محمد صفانیا  با اشاره به نام گذاری سال 1391 از سوی   مقام معظم رهبری با عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی  گفت : تحقق تولید ملی مستلزم کاربردی شدن پژوهشهای دانشگاهی از یک سو و حمایت از این سرمایه های علمی است .

صفانیا در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر جدیت در اجرای برنامه های فرهنگی تصریح کرد : موفقیتهای  این واحد تک بعدی نبوده و علاوه بر ابعاد علمی ، پژوهشی ، عمرانی و اداری مالی برنامه های خوبی در زمینه فرهنگی صورت گرفته است .

وی افزود :کسب مقام برتر در عرصه اقامه نماز یکی از آثار دستاوردهای فرهنگی در این واحد دانشگاهی است .

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات آیت الله آملی انتخاب زمان دید و بازدید نوروزی  در اولین روز کاری اساتید و دانشجویان را در وقت اقامه نماز جماعت نشانه جدیت مسئولان این واحد بر اجرای فریضه الهی به بهترین شکل  دانست.

صفانیا در بخش دیگری از سخنانش از جذب دانشجویان دکتری به صورت پژوهشی درقالب تفاهم نامه با صنایع و سازمان ها  در واحد های بسیار بزرگ و جامع خبر داد و اذعان داشت : هر استادیاری در دانشگاه می تواند در صورت عقد قرار داد  ۳ دانشجوی دکتری پژوهشی را راهنمایی کند.

دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی دستاوردهای واحد آیت الله آملی را در  سال ۱۳۹۰ مثبت ارزیابی کرد و گفت : تبدیل وضعیت به واحد علوم و تحقیقات و واحد بین المللی و ارتقای درجه واحد به واحد بسیار بزرگ و قبل از آن تصویب دانشکده  فنی و مهندسی ودانشکده صنایع غذایی و کشاورزی از جمله این دستاوردها بود .

یاد آور می شود : قبل از سخنرانی  رییس واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی مراسم نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام علی اصغری رییس دفتر فرهنگ اسلامی با حضور كاركنان ، اساتید و دانشجویان این واحد دانشگاهی در نماز خانه دانشگاه برگزار شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *