مدیران استانی لاریجان را به عنوان خواهر خوانده خود هم نمی پذیرند

به گزارش پایگاه خبری هرازنیوز، دکتر اسماعیل منصوری لاریجانی در نشست رونمایی از کتاب مجموعه مقالات همایش لاریجان و توسعه پایدار، ظرفیت ها و چالش ها در مسجد امام حسن عسگری (مازندرانی های مقیم مرکز) در جمع تعدادی از نخبگان و پژوهشگران لاریجانی با اشاره به مشکلات و معضلات لاریجان و توسعه نیافتگی این بخش گفت: از سال اول انقلاب به دنبال ارتقاء جایگاه لاریجان و توسعه همه جانبه آن بوده ایم اما با همه ی فرصت ها و استعدادهایی که این بخش جغرافیایی دارد، همچنان مظلوم و محروم مانده است؛ تا جاییکه وضعیت امروز ما این است که در مقابل تخریب طبیعتمان هم کاری از ما بر نمی‌آید و مدیران استان مازندران، لاریجان را به عنوان خواهر خوانده خود هم نمی پذیرند.

منصوری لاریجانی افزود: مدیریت لاریجان دست چه کسانی است؟ آیا این افراد فهمی از لاریجان دارند؟ اصلا لاریجان را می شناسند؟ آنها حتی به وظایف خود آگاه نیستند. مدیران لاریجان در ابتدای کاری خود باید مقالات کتاب لاریجان را بخوانند و با شناخت و درک دقیق از این منطقه مسئولیت مدیریت آن را بپذیرند.

وی در این باره افزود: لاریجانی ها هم آستین همت را بالا بزنند و چندان به یاری مدیران امید نداشته باشند. این همه استعداد و فرصت دامپروری و کشاورزی در لاریجان داریم اما شاهد واردات گوشت و مرغ و میوه بی کیفیت از مبادی نظیر هلند و قرقیزستان و … هستیم.

منصوری لاریجانی با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی گفت: همه می دانیم که اهداف ما از انقلاب چه بوده است. باز هم یاداوری می کنیم. یکی از مهمترین اهداف انقلاب رفع محرومیت روستاها بوده است. سیاست اقتصادی امام هم توسعه روستاها بود؛ آیا ما روستاها را توسعه دادیم یا جمعیت روستاها را به شهرها کشاندیم و چشمه های مولد روستا را خشکاندیم؟! جواب امام را چگونه باید دهیم؟

پ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *