به گزارش پایگاه خبری هراز نیوز، امسال برنامه های خوبی در سالگرد حماسه ششم بهمن مردم آمل برگزار شد ۳۰ برنامه در شبکه های مختلف تلویزیونی سراسری و استانی درباره ششم بهمن پخش شد .

از همه مدیران شهرستان و هم از ستاد مردمی ششم بهمن و مدیرکل صدا و سیما برای همه تلاش شان تشکر می کنم .

شاید برخی بابت برخی موضوعات گلایه داشتند با جان و دل پذیرا هستم در بحث سخنران هم از همه عزیزان که تلاش کردند سپاسگزارم از بسیج و سپاه هم که زحمت کشیدند سپاسگزارم .

آقای رییس جمهور به جای صحبت کردن از حجاب ، فیلترینگ و تلگرام مشکل معیشت مردم را حل کنید، …وقتی فقر در جامعه بیاید تن فروشی شروع می شود … با همه پیشرفت های بی نظیر انقلاب اسلامی که قابل قیاس با دوران گذشته نیست واقعیت ها را باید بگوییم شرایط موجود در شان مردم انقلابی ایران نیست … این خوب نیست که دولت گوشت را کارت ملی و… پخش کند

در این چهل ساله انقلاب کارهای بزرگی انجام شده است ۴۰ سال انقلاب ۳۶ انتخابات داشتیم در صورتیکه کل قبل انقلاب فقط ۴ انتخابات فرمایشی برگزار شد.
در نانو ، فضا نوردی ، اتمی ، تولید علم و صنایع نظامی و بسیاری از فناوری نوین جزو کشور های برتر جهان هستیم .

دستاوردهای انقلاب مال این مردم است مال خون شهداست نه مدیر بی انگیزه یا مدیر دوتابعیتی، معیار مملکت باید استفاده از نیروهای متخصص و متعهد باشد نه اینکه بچه های خانواده ایثارگر بیکار باشند و عرقی و ورقی ها بر مسند قرار بگیرند .

مسوولان با مردم که ولی نعمت انقلاب هستند صادق باشند و با صداقت و روراستی سخن بگویند .

نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در آمل برگزار شده است مسوولان از این فرصت استفاده کنند و دستارودهای انقلاب در شهرستان را به اطلاع مردم برسانند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *