امام جمعه : در ششم بهمن شوروي سابق چشم به آمل دوخته بود/ فرماندار : تبليغات محيطي ويژه 6  بهمن توسط ادارات جدي گرفته شود /

نشست شوراي اداري در آمل با حضور ائمه جمعه شهرهاي آمل و دابودشت و دشت سر ، فرماندار ويژه و مديران دستگاه هاي اداري و اجرايي شهرستان‌ ، با محوريت حماسه 6 بهمن روز دوشنبه 1 بهمن 97 در سالن شهداي ششم بهمن فرمانداري اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري هراز نيوز ،  در ابتداي اين جلسه حجت الاسلام سيد جليل مرتضوي امام جمعه آمل با تسليت و تعزيت سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س) طي سخناني گفت : حماسه مردم آمل در بهمن سال 60 انصافا آن حركت دل نشين و دفاع جانانه از شهر و ديار دنيا را به حركت در آورده است كه در وصيتنامه امام بزرگوارمان مزين شده است به نام آمل و حماسه مردم آمل .

امام جمعه آمل در ادامه با اشاره به فرمايشات حضرت علامه جوادي آملي كه فرمودند جهاد اصغر بر همگان واجب است ولي بر زن واجب نيست ياد آور شد : كه در دفاع بر مملكت و حيثيت و شرافت بر همه آحاد مردم واجب است كه در صحنه حضور داشته باشند و اگر آمل در‌آن روز سقوط مي كرد شوروي سابق چشم به آمل دوخته بودند و طمع ورزي به خاك ميهنمان را داشته اند و همه ما مديون دلاوري هاي مردم شريف و ولايتمدار‌آمل هستيم.

حجت الاسلام مرتضوي در پايان سخنانش تصريح كرد : امسال ستاد حماسه ملي 6 بهمن خوب عمل كرده است و انتظار داريم كه همه به همديگر كمك بكنند تا برنامه هاي خوبي را كه عزيزان در ستاد 6 بهمن تدارك ديده اند به نحو احسن اجرا بشود و ضمن اينكه از همه مي خواهم تا در مراسمات ويژه ششم بهمن امسال حضور گسترده و مستمر داشته باشند و خواسته به حق مردم آمل در رابطه با ديدار با مقام عظماي ولايت هم پيگيري كرده ايم و هم در حال پيگيري است و ان شاالله اين درخواست به حق مردم فداكار آمل به سر انجام مطلوب كه همان ديدار با حضرت‌اقا است برسد و اين را هم بگويم كه سلامت دين مدارا كردن با مردم است سازگاري با مومنان بسيار خوب است و هر كس حرفي بزند و تحمل هم نداشته باشد جامعه آسيب مي بيند و اختلافات و نابساماني هاي اخلاقي به وجود مي آ ورد حقيقتا مدارا با يكديگر افضل است.

در ادامه ، حجت الاسلام مهدي تقي زاده امام جمعه شهر دابو و دشت سر با تسليت فرا رسيدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س ) طي سخناني گفت : خداوند مي فرمايد در نعمت هايي كه به شما داده ايم ذكر بكنيد و 6 بهمن هم يك هديه الهي بود كه از جانب خداوند به ما داده شده است .

امام جمعه دابو دشت و دست سر در ادامه با اشاره به اينكه منافقين كوردل از فضاي جنگل هاي آمل استفاده كرده اند و بعضي از كشاورزان عزيز ما را فريب داده اند تا به خيال خام خودشان برسند ياد آور شد : نام آمل در شناسنامه نظام مقدس جمهوري اسلامي قرار دارد و به خود مي باليم كه آملي هستيم و به آملي بودن خودمان هم افتخار مي كنيم .

وي در پايان سخنانش تصريح كرد : امروز همه بايد در خدمت مردم باشيم و خواسته شهداي 6 بهمن از چيست ؟ مگر نه این است كه به وظيفه خودمان بايد عمل بكنيم ؟ امروز هم پيروز ميدان هستيم و تحريم ها را هم با همت و همدلي پشت سر خواهيم گذاشت و نكته اي را كه بايد بگويم اين است كه بزرگواراني كه ديدارهايي را كه با حضرات و علماي عزيز و بزرگوار تدارك مي بينند طوري مديريت بشود تا آنهايي كه دوست دارند در آن ديدارها حضور داشته باشند ، هم حضور داشته باشند و از دست اندركاران برگزاري مراسمات حماسه ملسس شم بهمن امسال بسيار سپاسگزاري مي كنم و ما هم در بخش دابو دشت و دشت سر برنامه هايي خوبي را در ايام 6 بهمن در دست انجام داريم.

در ادامه جلسه شوراي اداري شهرستان‌آمل ، سيد جعفر رسولي فرماندار ويژه اين شهرستان با تسليت و تعزيت فرا رسيدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س) گفت : انجام تبليغات محيطي ويژه 6  بهمن توسط ادارات جدي گرفته شود و در برنامه هاي اين ايام مسئولين ادارات حضوري خوبي داشته باشند . معاون استاندار و فرماندار ويژه آمل در بخش ديگري از سخنان خود افزود : خيلي از خواص در حماسه 9 دي نمره قبولي خوبي نگرفته اند و اين مردم بوده اند كه حضوري فعال و با شكوه داشته اند و در تمام برنامه هاي اين نظام مقدس پاي كار بوده اند و هستند و در حماسه 6 بهمن هم اين مردم بودند كه پاي كار آمدند و غائله را ختم داده اند و نه كسي تكليف كرد و نه پيامي از سوي كسي در آن روز صادر شده بلكه مردم احساس تكليف كردند و به ياري دين خدا و مملكت و حيثيت و نظام خود شتافتند و با بصيرت عمل كردند.

فرماندار ويژه آمل در پايان سخنانش تصريح كرد : همه مديران دستگاه هاي اجرايي شهرستان  در حد توان خود برنامه هايي را در نكو داشت و ياد و خاطره حماسه 6 بهمن تدارك ببينند و از طرفي نيز تاكيد مي كنم كه مديران ادارات و نهادها با همكاري رسانه هاي اين شهرستان فعاليت هاي 40 ساله ادارات خود را مكتوبا” به تصوير بكشند تا هم يك گزارش كاري 40 ساله از ادارات داشته باشيم و هم براي مردم عزيز اطلاع رساني بشود  و بدانند كه مسئولين و مديران دستگاه هاي اجرايي كشورمان در طول اين 40 سال چه اقداماتي را هم در شهرستان و هم در سطح روستاها و در حوزه هاي فرهنگي ، اقتصادي و … انجام داده اند.

همچنين ، سرهنگ اماني دبير ستاد حماسه ملي  6 بهمن آمل گزارشي از فعاليت هاي انجام شده در رابطه با برنامه هاي متنوع فرهنگي در طول هفته شش بهمن را بيان داشت.

گفتني است ، در پايان جلسه شوراي اداري شهرستان آمل از دو كارمند اداري اين شهرستان كه به كسوت بازنشستگي نايل شده اند با اهداء لوح سپاس تجليل شد.

 

گزارش و عكس : حسن جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *