هراز نیوز : رئیس بیمارستان امام علی‌(ع) شهرستان آمل گفت: آمل پرمراجعه‌ترین مرکز درمانی زایمان مازندران است.

خبرگزاری فارس: آمل پرمراجعه‌ترین مرکز درمانی زایمان مازندران است

مهرداد جوادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه این مرکز آموزشی دارای گروه‌های تخصصی زنان و زایمان، داخلی، اطفال، نوزادان و عفونی است، اظهار داشت: این بیمارستان دارای بخش‌های زایشگاه و مامایی، بخش زنان و مامایی، بخش ویژه و ICU و NICU، اطاق‌های عمل، داخلی و جراحی زنان، اطفال و اورژانس و درمانگاه تخصصی است.

وی از افزایش 13 تخت بیمارستانی و راه‌اندازی ICU در این بیمارستان خبر داد و افزود: راه‌اندازی بخش پست پارتوم، بازسازی و احیای زایشگاه و بخش‌های بیمارستان، صورت گرفته است.

جوادیان بیان داشت: این بیمارستان دارای 96 تخت مصوب و 134 تخت فعال است.

رئیس بیمارستان امام علی‌(ع) شهرستان آمل ایجاد شرایط برای ارائه خدمات باکیفیت و در درجه دوم تامین امکانات و وسائل و تجهیزات پزشکی مورد نیاز که در حقیقت باعث کاهش ارائه خدمت باکیفیت مطلوب به بیماران شده بود را از دیگر اقدامات صورت گرفته این بیمارستان در سال گذشته بیان کرد و افزود: خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان و اقدامات جدی در عرصه سلامت و ارائه خدمت‌رسانی درمانی از مهم‌ترین رویکردهای این بیمارستان است.

این مسئول با اعلام اینکه این بیمارستان یک مرکز جنرال است، عنوان کرد: این مرکز از شلوغ‌ترین و پرمراجعه‌ترین مراکز برای سرویس‌های زنان و زایمان و نوزادان غرب استان است.

جوادیان خاطرنشان کرد: بیمارستان امام علی(ع) آمل در چهار شیفت کاری مشغول ارائه خدمت‌رسانی به بیماران اورژانسی و سرپایی و بستری است.

رئیس بیمارستان امام علی‌(ع) شهرستان آمل متذکر شد: یک سوم زایمان‌های استان فقط در این بیمارستان انجام می‌گیرد.

وی در پایان اذعان داشت: بیمارستان امام علی(ع) آمل بیش از 200 هزار مراجعه سرپایی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *