سارق اماکن خصوصی با 30 فقره سرقت در بابل دستگیر شد

گروه استان ها– مازندران- فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارق اماکن خصوصی و منزل با 30 فقره سرقت در شهرستان “بابل”خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز، سردار “سید محمود میرفیضی” با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان بابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از مالباختگان و بررسی صحنه های سرقت با استفاده از شگرد های خاص پلیسی، موفق به شناسایی سارق حرفه ای منزل شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار داشت: با شناسایی مخفیگاه این متهم، ماموران با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این فرد را دستگیر کردند.

سردار میرفیضی، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس تاکنون به بیش از 30 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان بابل اقرار کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به تلاش پلیس برای کشف اموال مسروقه و سرقت هاي ديگر در این پرونده، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

سردار میرفیضی با هشدار به شهروندان از آنان خواست با رعایت نکات ایمنی و حفاظتی از اموال خود مراقبت و همواره پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

دستگيري سارق منزل با 15 فقره سرقت در آمل

گروه استان ها – مازندران- فرمانده انتظامي شهرستان “آمل” از دستگيري سارق منزل با 15 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز،، سرهنگ”نعمت الله  آزادی” در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و دوچرخه در این شهرستان موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، تصریح کرد: ماموران کلانتری 11 این شهرستان پس از بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی کردند .

سرهنگ آزادی، خاطر نشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 15 فقره سرقت منزل و دوچرخه در این شهرستان اعتراف کرد .

وی در خاتمه از شهروندان:خواست با نصب دزدگير و اقدامات پيشگيرانه زمينه ارتکاب جرم را برای سارقان فراهم نکنند و با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات در مورد هرگونه مسئله امنیتی پلیس را در ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان یاری کنند.

پلیس نماد نظم وانضباط در جامعه است

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامی استان در دیدار با ستواندوم “رضا صالحی ” از کارکنان مصدوم پلیس راه استان، گفت: پلیس نماد قانون گرایی، نظم و انضباط در جامعه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز،، سردار “سید محمود میرفیضی” روز گذشته به نمایندگی از فرمانده ناجا با ستواندوم”رضا صالحی” از همکاران پلیس راه استان که حدود سه ماه پیش حین انجام وظیفه توسط راننده متخلف وانت نیسان در محور هراز زیر گرفته و مصدوم شد، دیدار کرد .

فرمانده انتظامی استان مازندران در این دیدار ضمن دلجویی و رسیدگی به مشکلات این همکار مصدوم با اشاره به این که نیروی انسانی بالاترین سرمایه هر سازمان است ، گفت: امنیت و آسایش امروز جامعه حاصل رشادت ها و ایثارگری های جان برکفان نیروی انتظامی است که با تحمل شرایط سخت و دشوار در جای جای این استان مشغول خدمت به هموطنان خود هستند .

سردار میرفیضی، خاطر نشان کرد: پلیس نماد قانون گرایی، نظم و انضباط در جامعه، از مردم، برای مردم و در خدمت به مردم است و اعتماد مردم به پلیس نقش موثری در ارتقاء امنیت اجتماعی جامعه دارد .

وی با بیان این که ناجا برای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب با جدیت ماموریت های خود را دنبال می کند، اظهار داشت: از اولویت های ناجا توجه به حقوق مردم و رعایت حقوق شهروندی مطابق با شان و منزلت آحاد جامعه است .

میرفیضی با اشاره به نقش مشارکت های مردمی در حفظ و ارتقاء امنیت پایدار در جامعه، اذعان داشت: تعامل و مشارکت مردم و سایر نهادهای اثر گذار با نیروی انتظامی منجر به ارتقاء احساس امنیت، افزايش قابليت پاسخگويي پلیس و استقرار نظم، امنيت و آرامش در جامعه خواهد شد .

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری راننده خاطی که 2 مامور پلیس راه در محور هراز را زیر گرفته بود و معرفی وی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: برخورد مقتدرانه با قانون گریزان و معترضان به حقوق مردم از دیگر اولویت های نیروی انتظامی است .#

خانواده های معظم شهداء پرچمدار و پشتیبان انقلاب اسلامی اند

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري هرازنیوز، به منظور دلجویی از خانواده های معظم شهداء و ایثارگران نیروی انتظامی سرهنگ”قاسم عزيزي” با خانواده شهيد گرانقدر ” نورمند دادويي” در شهرستان كلاردشت دیدار کرد.

سرهنگ عزيزي در این دیدار شهدا را پرچمداران بصيرت و مايه عزت و سرافرازي نظام اسلامي دانست و افزود: آرامش و احساس امنيتي كه امروز بر كشور ما حاكم مي باشد حاصل خون پاك شهداي انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و نيروي انتظامي است.

فرمانده انتظامي شهرستان كلاردشت عزت، رحمت ، تعهد و اخلاص را از ویژگی های بارز خانوادهای معظم جانبازان وشهداء عنوان کرد و گفت : خانودهای جانبازان وشهداء عظیم ترین وگرانبها ترین سرمایه های نظام هستتند.

عزيزي در پايان خاطرنشان کرد: راه شهدا و پيروي از آرمان‌هاي والاي آنان يک وظيفه شرعي است چرا که درخت انقلاب با خون شهيدان آبياري شده و همه ما امنيت موجود را مديون شهداء هستيم .

اجرای طرح مقابله با سرقت در شهرستان کلاردشت

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از اجرای طرح مقابله با سرقت و کشف 9 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز،، سرهنگ “قاسم عزیزی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح مقابله با سرقت در سطح این شهرستان به مرحله اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، تصریح کرد: در اجرای این طرح ، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی 4 سارق حرفه ای منزل در این شهرستان شدند .

سرهنگ عزیزی، اظهار داشت: با تشکیل تیم های عملیاتی ، متهمان دستگیر شدند و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 9 فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کردند .

وی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان خبر داد و خاطرنشان کرد : متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

فرمانده انتظامي شهرستان كلاردشت در پايان با قدرداني از تعامل خوب مردم با پليس از شهروندان خواست: با سرلوحه قرار دادن هشدارهاي انتظامي و استفاده مطلوب از سامانه 110در راستاي ارتقاي احساس امنيت، هميار هميشگي پليس باشند.

ستگیری سارقان زورگیر در مناطق کوهستانی چالوس

گروه استان ها- مازندران – فرمانده انتظامی شهرستان”چالوس” از شناسایی و دستگیری سارقان زورگیر در مناطق کوهستانی این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز،، سرهنگ “عبدالله منتظری” با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع زورگیری وسرقت از افرادی در مناطق ییلاقی و کوهستانی شهرستان چالوسف موضوع دردستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

وی تصرح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، تحقیقات پلیسی و تقویت گشت های انتظامی، کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی، چهار متهم به سرقت و زورگیری را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، خاطر نشان کرد: با هماهنگی قضائی ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این افراد را حین سرقت و زورگیری دستگیر و مقادیری اموال مسروقه از آنان کشف کردند.

سرهنگ منتظری، اظهار داشت : متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *