نشست تخصصی رییس پلیس مازندران با نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی

فرمانده انتظامی استان مازندان در نشست تخصصی با نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی،با تاکید بر تعامل سازنده و اثر گذار نمایندگان استان با نیروی انتظامی استان در برقراری امنیت پایداربا تبیین شعار هفته ناجا، گفت: پلیس نماد حاکمیت جمهوری اسلامی است .

فرمانده انتظامی استان مازندران،خاطرنشان کرد: اقتدار پلیس موجب افزایش اعتماد و افزایش مشارکت های مردمی، کاهش فاصله با جامعه، دقت در تصمیم گیری و در نتیجه مقبولیت و مرجعیت پلیس در جامعه می شود .

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به کاهش جرائم خشن در استان مازندران،اظهار داشت: با اجرای طرح تجمیع خطوط 110 که از سال گذشته در استان موفقیت های خوبی را در کنترل و کاهش جرائم از جمله سرقت و جرائم خشن در استان شاهد بوده ایم .

وی از اجرای طرح پلیس هوشمند و طرح نصب دوربین بر روی البسه پلیس که به صورت پایلوت در استان اجرا شده است نیز خبر داد و اذعان داشت: نصب دوربین های هوشمند پلاک خوان برروی خودروهای پلیس راهنمایی از دیگر طرح هایی است که در آینده نزدیک در استان به اجرا در خواهد آمد .

میرفیضی با اعلام اینکه در ۶ ماه گذشته بیش از 339 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان صورت گرفته است، یادآور شد، علیرغم افزایش 7 درصدی ترددها در سطح استان با تلاش های صورت گرفته از طریق فرماندهی انتظامی استان و اجرای طرح های انتظامی و ترافیکی تصادفات منجر به فوت 12 درصد کاهش داشته است .

این مقام انتظامی با اشاره به رویکرد جامعه محوری پلیس و ارائه خدمات مشاوره ای به مردم و مراجعان از مصالحه 85 درصدی مراجعان به مراکز مشاوره و مددکاری استان خبر داد و اظهار داشت: حل و فصل اختلافات خانوادگی و آموزش خانوادها و سایر اقشار اجتماعی از مهمترین مولفه های کاهش آسیب های اجتماعی است که در این راستا مورد توجه قرار گرفته است .

سید محمود میرفیضی از برقراری 889 هزار تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 در 6 ماهه گذشته خبر داد و گفت: 35 درصد از این تماس ها منجر به عملیات شده که بخش عمده ای از این تماس ها در حوزه راهنمایی و رانندگی بوده است .

وی در خاتمه با بیان این که 150 نوع خدمت از سوی پلیس به مردم ارائه می شود، تصریح کرد: با توجه به وضعیت گردشگری و حجم ترددها به استان مازندران، این استان نیازمند توجه بیشتر از سوی مسئولان به این استان است .

در پایان این نشست اعضای مجمع نمایندگان استان از مرکز مانیوتورینگ و مرکز تجمیع خطوط 110 استان بازدید کردند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *