سفر استاندار به رامسر؛ بازدید نامحسوس یا مشایعت وزیر!؟

آقای استاندار صادق باشید.

علت سفر شما بازدید نامحسوس بود یا مشایعت جناب وزیر؟!

خدمت مردم با اشرافی گری سازگار نیست

مجید قاسم کردی/حقوقدان

حافظه مردم رامسر پر است از دید بازدیدهای سرزده مسئولینی که یا قصد مسافرت به شرق گیلان رادارند و یا بنای عزیمت و بازدید از غرب مازندران، و حال گویا اینجا تنها یک شهر مرزی است.
رامسر به مرکزی برای رفت وآمد مقامات مسئول کشوری و استانی تبدیل شده است که از بد قضا علی رغم میل نه چندان باطنی شان، شرایط عمومی این شهر از جمله خوش آب و هوایی (‌غیر شرب،غرب بهداشتی،الوده) و نبود کمبود در حوزه شهری (کدامیک را بگویم) و خوش خدمتی برخی دیگر علتی
می شود تا با یک شواف تبلیغاتی از مواهب طبیعی و رانتی این شهر به اسم بازدید وسرکشی استفاده شود و در اخر منتی که لطف جنابشان شامل حال مردم سخت کوش این شهر مظلوم شده است.

جناب مهندس اسلامی شما به عنوان یک سیاست مدار که در منصب استانداری نشسته اید باید بدانید که اگر به قصد بازدید میدانی و سرکشی مبادرت به سفر استانی می نمودید قطعا برنامه ریزی و مقدمات و اسباب سفر متفاوت باید می بود، چه خوب بود صادقانه می گفتید در کنار مشایعت جناب وزیر تا تشریف فرمایی گشتی هم در شهر خواهم زد
تا از چند و چون آنچه قبلا قولش را داده بودیم مطلع شویم.

این چندمین بار حضور شما در این شهرمظلوم است فارغ از قولهایی که داده یا نداده شد. که از باز نشر از بجهت عدم تکدر خاطر دوستان می گزرم.(هرچندگویابرای دوستان شرق نشسته فرقی نمیکند)شما به عنوان نماینده عالی دولت در استان در این شرایط اقتصادی و با توجه به تاکید استفاده از تولید ملی و کالای ایرانی و نارضایتی مردم از اشرافی گری و تجملات مسئولین با خودروهای چند صدمیلونی و حدود میلیاردی از روستاهایی که دغدغه معیشت و درآمد ماهی یک میلیون دارند بازدید کردید. اصلا برایتان فرقی میکرد که ساکنین این مناطق این پدران سخت کوش بجهت دهک درآمدی پایین و عدم توان تامین مایحتاج زندگی شرمنده زن وفرزندشان میشوند‌.باید اعلام کنم که از آنچه مشهود است گویا تنها قدمتان برای عده ای خیر است و سهم عمومی مردم شهر از این قدوم مبارک آنگونه که باید خیر نبوده است.

جناب استاندار برای شما و خیل عظیم مسوولین سفر کننده به رامسر حضور در تلکابین شاید مبتهج کننده باشد اما بدانید سهم مردم رامسر از این شعف ناچیز است هرچند‌ چوب حراج شهری تلکابین را نمادی جهت توسعه یافتگی شهرمعرفی کرده است اما خوب است متذکر شوم تلکابین تمام شهر نیست.

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

مجید قاسم کردی
majidghasemkordi@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *