فرماندار آمل : اولویت نامگذاری برای معابر و میادین نام شهدا ست / بعد نام و تندیس کسانی که در المپیادهای ورزشی ـ علمی و فرهنگی و … دارای مقام اند

جلسه شورای نامگذاری به ریاست سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل و با حضور دیگر مسئولین شهرستانی 23 تیر در فرمانداری آمل برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید ، سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل ضمن خیرمقدم گویی به حاضرین در جلسه اظهار داشت : پس از بررسی های بعمل آمده عکس شهداء باید در سطح شهر و شهرستان پر رونق دیده شود و اولویت نامگذاری برای معابر و میادین در سطح شهرستان نام و تمثال مبارک شهداء می باشد که برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای عزیز بتوانیم نامشان را زنده نگهداریم .  

این مسئول در ادامه افزود : نام و تندیس کسانی که در المپیادهای ورزشی ـ علمی و فرهنگی و … دارای مقام می باشند نیز در معابر و میادین سطح شهرستان نصب گردد .

معاون استاندار در پایان بیان کرد : با بررسی بیشتر و بازدیدهای میدانی توسط ادارات ذیربط ، نامهای متناسب و جاوید انتخاب گردد تا بتوانیم در زنده نگهداشتن شهداء ، مخافر و مشاهیر آملی گامی بزرگ برداریم .  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *