برادران طاهری پور مدیریت اکسین را به حمید حمزه‌ لو واگذار کردند / نوید طاهری پور کجا رفته است

تیم فوتبال اکسین البرزبا تغییراتی که این روزها در مدیریت و کادر آن ایجاد شده با بستن قرارداد با بازیکنان جدید، خود را برای بازی های فصل جدید آماده می کند.

به گزارش هراز نیوز مدیر کل ورزش و جوانان البرز به صدا سیما البرز گفت: تیم فوتبال اکسین البرز، با بستن تیم و کادر جدید در حال آماده شدن برای فصل جدید است تا بتواند قوی تر از گذشته ،این بار سد لیگ دسته یک را شکسته و راهی لیگ برتر شود

غفرانی افزود:برادران طاهری پور مدیریت پیشین اکسین البرز، مدیریت را واگذار و حمید حمزه‌ لو مدیریت جدید این تیم را بر عهده گرفته است،

غفرانی گفت: این در حالی است  که در اولین گام از سوی مدیریت جدید اکسین، فراز کمالوند سرمربی فصل گذشته صنعت نفت آبادان به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شده است.

وی گفت: اکسین البرز تیمی باظرفیت و توان فنی بالایی است که در لیگ دسته یک فصل گذشته با کمی بدشانسی مواجه شد و از صعود به لیگ برتر بازماند.

غفرانی افزود: در فصل گذشته اکسین البرز به سرمربی گری علی لطیفی، با 34 بازی، 13برد، 12 مساوی، 9باخت، 40گل زده، 27 گل خورده و کسب 51 امتیاز، جایگاه نهم را در لیگ دسته یک کشورکسب و از راه یابی به لیگ برتر بازماند.

مدیرکل ورزش وجوانان البرزگفت:مرتضی اسدی کاپیتان فصل گذشته صنعت نفت آبادان، محمد لوسانی و محمد ابراهیمی از جمله بازیکنانی هستند که در فصل جدید به تیم فوتبال اکسین البرز پیوستندو پویا سیف پناهی مدافع تیم اکسین نیز،قرارداد خود را یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.

وی افزود: با برنامه ریزی و تقویت بیشتر، تیم فوتبال اکسین البرز قدرتمندانه تر و با شرایط بهتری در لیگ دسته یکم حضور می یابد.

وی با اشاره به لزوم حمایت از نماینده استان البرز در لیگ دسته یک فوتبال کشور گفت: این تیم جوانمردانه تا آخرین روز لیگ برای دفاع از اعتبار فوتبال البرز خواهد جنگید.

حال باید دید نوید طاهری پور یکی از برداران طاهری پور بعد ازاین جایجایی به کجا رفته است ؟

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *