کشف 10 کيلوگرم تریاک در آمل

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامي شهرستان” آمل” از کشف 10 کيلوگرم تریاک در طرح کنترل محورهای مواصلاتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري هرازنیوز، سرهنگ ” نعمت الله آزادی ” با اعلام اين خبر، گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر اين فرماندهي در اجراي طرح مبارزه با توزيع کنندگان مواد مخدر و کنترل محورهای مواصلاتی باانجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي يک دستگاه خودروي پیکان حامل مواد مخدر را شناسايي کردند.

وي تصريح کرد: ماموران در ادامه در يک عمليات غافگيرانه خودروي مورد نظر را متوقف و راننده خودرو را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل، تصريح کرد:مأموران در بازرسي از اين خودرو موفق شدند،10 کيلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را که به صورت ماهرانه اي در داخل خودرو جاسازي شده بود، کشف کنند.

سرهنگ” آزادی” خاطر نشان کرد: از آنجايي که زمينه بروز انواع آسيب هاي اجتماعي از جمله موادمخدر بيشتر در خانواده هاي پرتنش فراهم مي شود، والدين بايستي روابط صميمانه اي با فرزندان داشته باشند و در تربيت صحيح آنان بکوشند.

کشف 11 کیلو تریاک در سوادکوه

گروه استان ها– مازندران- فرمانده انتظامي شهرستان “سوادکوه” از دستگيري عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 11کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري هرازنیوز ، سرهنگ “مهدی خادمی” با اعلام اين خبر، گفت: در راستاي تداوم اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و کنترل محورهاي مواصلاتي و در پي دريافت خبری مبني بر اينکه فردي در زمينه توزيع مواد مخدر فعاليت مي کند، شناسايي و دستگيري وي در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وي افزود: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی متهم و خودروی وی این خودرو را متوقف و در بازرسی از آن 11 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ خادمی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم از تحویل این فرد به مرجع قضائی خبر داد و افزود: همکاري و ارتباط مداوم شهروندان با پليس نقش موثری در کاهش و پیشگیری از جرائم در جامعه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *