محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

گروه استان ها– مازندران– رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان در روزهای پایانی هفته جاری خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علیرضا قدمی” با اعلام این خبر، افزود: به منظور افزايش ايمني، ايجاد کشش و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه در روزهای پایانی هفته جاری در محورهای مواصلاتی استان، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: تردد موتور سيکلت از ساعت 12 ظهر فردا چهارشنبه 6 تیرماه تا روز شنبه 9 تیرماه از محورهاي کرج – چالوس، فيروزکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران، اضافه کرد: تردد موتور سيکلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ قدمی با اشاره به محدودیت ترافیک در محور کندوان، گفت: تردد انواع تريلر، کاميون و کاميونت از محور کرج – چالوس ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 8 تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پليس راه مستقر در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت يک طرفه خواهد بود.

قدمی افزود: در محور هراز تردد کليه تريلرها از این محور ممنوع بوده و تردد کليه کاميون ها و کاميونت ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا ساعت 24 روز چهارشنبه 6 تیرماه و همچنين از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهاي پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران، گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *